Nieuwe limieten ??

Nijlpaard

Hippos, despite their size and shape, are fast.
26 feb 2002
22.480
804
Er worden ineens een hoop topics gesloten omdat ze te groot zouden zijn.
Ik zou graag weten wat nu de limiet is voor het aantal posts in een topic.

Gewoon, uit nieuwsgierigheid :P
 
Te groot, doei.




op het moment zijn we aan het kijken of het te doen is alle topic die groter zijn dan 2500 posts te sluiten...en dat zijn er toch nog best wel wat :X :X :X
 
HE, waar is mijn slotje :(
 
Shit, krijg ik er zo snel mogelijk weer een als de nieuwe zijn ingekocht '(

Alsjeblieft
 
En de reden dat we dit gaan doen: ook al worden niet alle posts in één keer getoond, ze moeten wel allemaal langs worden gegaan omdat ze op datum worden gesorteerd. Dat duurt lang en kost servercapaciteit.
 
En de reden dat we dit gaan doen: ook al worden niet alle posts in één keer getoond, ze moeten wel allemaal langs worden gegaan omdat ze op datum worden gesorteerd. Dat duurt lang en kost servercapaciteit.

Maar is de limiet van 2500 (die in mijn ogen wat laag is) dan een tijdelijke tot de nieuwe webserver is geinstalleerd of is dit nu de definitieve limiet.
 
Maar is de limiet van 2500 (die in mijn ogen wat laag is) dan een tijdelijke tot de nieuwe webserver is geinstalleerd of is dit nu de definitieve limiet.

heeft niks met de webserver maar met de db-server te maken. en zolang jij ze niet sponsort met een quad xeon machine zal die limiet wel nodig zijn :+
 
Gelukkig, want ik kreeg al een beetje slaap. :+

Volgende vraag, als je hier langer dan 1000 dagen zit, krijg je dan meer rechten? Kan ik Baksteen eens aanpakken. B|

Als je hier meer dan 1000 dagen zit krijg je het het recht om te zeiken




:+
 
heeft niks met de webserver maar met de db-server te maken. en zolang jij ze niet sponsort met een quad xeon machine zal die limiet wel nodig zijn :+

True, alleen draaien voor zover ik weet de web en db-server op 1 machine en dus neemt de webserver resources van de db-server.

Die de db-server normaal kan gebruiken voor het ophalen van zijn data
 
True, alleen draaien voor zover ik weet de web en db-server op 1 machine en dus neemt de webserver resources van de db-server.

Die de db-server normaal kan gebruiken voor het ophalen van zijn data


nope in dat heval neemt de mysql daemon resources weg bij de webserver.

maar hoe dan ook met één server hinderen ze elkaar al helemaal...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan