nieuwe machine van triumph

Schijnt dat ze bij Triumph bezig zijn om ook zo`n monster te maken.Daytona 1300.Niet dat het iets voor
mij is , maar vind het wel interessant.
Heeft iemand hier wat meer info over.
Ik vind er namelijk bar weinig over.

Alvast bedankt
 
jij bent echt leukste thuis he? ben je nou echt zo kinderachtig...! |( |( getuigt wel van een niveau hoor... beste dit figuurtje maar gewoon te negeren..

sutsirhc susej
kan je zo iemand niet een bannen op ip of zo?
 
:^ in de eerste instantie niet zoveel problemen met zijn nick, maar dit wordt idd toch wel een klein beetje zielig...
 
Neem dan een normale nickname.
En kom dan terug met je vragen.
Dit heeft echt geen zin :(
Je zet je zelf alleen voorschut.
Hoe wil je nu fatsoenlijke reactie op je vraag krijgen :?
 
Komaan jongens, zijn nick lijkt niet eens meer op dat jezus gedoe!
Als dit niet meer mag, dan moet satan en al die shit ook weg hoor.

Gewoon lekker laten dus..
 
als die gast nu jezus, satan of voor mijn part zelfs hitler wil heten,
laat hem dan toch gewoon doen

Begint hij met racistische uitspraken of andere stomme dingen smijt hem er dan af

f*cking censuur tegenwoordig
 
Niet dat hij van mij die nick niet mag gebruiken, maar als ie zich er niets van aan trekt, waarom veranderd hij zijn nick dan in iets anders, wat er dom uit ziet :?
 
nogmaals ik had een vraag over een motor, doet het
er toe wat voor naam het is.Ik heb mijn redenen waarom ik voor deze naam heb gekozen.
Is trouwens niet zo moeilijk om achter die reden
te komen.
Maar als het zo moet.

Graag een slotje hier.
te veel offtopic geleuter.
Vind je het niet goed reageer dan ook niet en laat de mod`s bepalen wat wel en niet mag.
 
als die gast nu jezus, satan of voor mijn part zelfs hitler wil heten,
laat hem dan toch gewoon doen

Begint hij met racistische uitspraken of andere stomme dingen smijt hem er dan af

f*cking censuur tegenwoordig

het gaat er toch om dat je best een overtuiging van anderen kan respecteren? waarom onnodig kwetsen :?
en buiten dat het is ook strafbaar, godslastering is nog altijd verboden volgens het wetboek van strafrecht.....
 
jezus, modjes zijn zeker aan't overleggen wat ze ermee aanmoeten, maar als ze nu beslissen dat ze je nick liever niet hebben, wil je dan wel andere nick nemen die niet godsdienstig getint is?
 
Waarom verander je je nick niet in LOSER????

[Edit] En ja, Topic nummer 5 draait weer om dezelfde halve gaar... [Edit]
 
Klein beetje tact zou wel aardig zijn GSX-Radical |( Het was al duidelijk dat we zijn nick niet de slimste vinden, maar...
 
Ooit gehoord van principe? (weet dat ik er niks
mee opschiet ,hoe erg dat ook mag zijn. Maar in dit geval heb ik volgens de wet gewoon gelijk)

Godslastering? Bewijs dat maar eens.
Klaag ik jouw aan wegen aanzetten tot haat.
Gaat hier om vrijheid van meningsuiting.

En nogmaals offtopic.(maak ik mezelf ook schuldig
aan, maar ik moet me kunnen verdigen)
 
Jesus, veel mensen ergeren zich aan je nick (ik niet maar goed), dus het lijkt me voor de gemoederen hier beter als je een andere nickname neemt.

Noem er maar 1 en dan verander ik deze naam in die nieuwe, dan kun je dit account dus blijven gebruiken. Goed idee? :)
 
Ooit gehoord van principe? (weet dat ik er niks
mee opschiet ,hoe erg dat ook mag zijn. Maar in dit geval heb ik volgens de wet gewoon gelijk)

1 detail, hier geld niet elk aspect van de wet.. Gelukkig zijn de modjes nog eigen baas, zij beslissen wat er gebeurd en wij hebben daar naar te luisteren.. hard, maar simpel.

Eneeuh.. je punt is bewezen, veel mensen geven je gelijk, maar zelfs ik begin me af te vragen of het al dat gezeik wel waard is, dus please, kies gewoon een ander naampje puur om de sfeer hier een beetje leuk te houden :)
 
Ooit gehoord van principe? (weet dat ik er niks
mee opschiet ,hoe erg dat ook mag zijn. Maar in dit geval heb ik volgens de wet gewoon gelijk)

Godslastering? Bewijs dat maar eens.
Klaag ik jouw aan wegen aanzetten tot haat.
Gaat hier om vrijheid van meningsuiting.

En nogmaals offtopic.(maak ik mezelf ook schuldig
aan, maar ik moet me kunnen verdigen)
Dit heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken, maar ook al is dat zo, heb je je nog steeds aan de strafwet te houden (lees art. 7 GW maar eens goed) En dat dit geen godslastering zou zijn, zullen we zondag een bij de uitgang van een willekeurige kerk gaan staan, en de mening van deze mensen vragen... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan