nieuwe manier van flitsen of wat anders

rikkie cbr

Die hard MF'er
2 feb 2013
682
201
Ik reed gisteren naar werk staat er een auto in een parkeerhaven met niemand erin.
Voor mij reden 2 auto's.We reden ongeveer 95 waar 80 mag.
Toen we vlakbij waren zag ik heel vaag 3 keer achter elkaar een rood puntje oplichten thv de nummerplaat van de stilstaande auto.
Is dit nu een nieuw soort flitser of wat anders?
Mij maakt het niet heel veel uit, het was toch de voorkant maar ben wel benieuwd.
Iemand een verklaring?
 
full
 
Dat zijn infrarood flitsers.
Als je snachts onder de trajectcontrole poortjes door rijd zie je die ledjes ook.
 
Bestaat al langer hoor...
Gewoon een flitsauto...

Achter de kentekenplaat zit meestal een sterke infraroodlamp, op het dashboard een camera...

:W
 
Ik reed gisteren naar werk staat er een auto in een parkeerhaven met niemand erin.
Voor mij reden 2 auto's.We reden ongeveer 95 waar 80 mag.
Toen we vlakbij waren zag ik heel vaag 3 keer achter elkaar een rood puntje oplichten thv de nummerplaat van de stilstaande auto.
Is dit nu een nieuw soort flitser of wat anders?
Mij maakt het niet heel veel uit, het was toch de voorkant maar ben wel benieuwd.
Iemand een verklaring?

Is een flitser, goed gezien.

[edit] Waar was dit? [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Zou me niks verbazen al het echt Kitt was... heb al wat vage flitscombinaties gezien:
- auto met caravan
- kajakaanhanger
- camper

En steevast zitten de heren agenten met een tafeltje en stoeltjes aan de koffie achter het object. Passagiersdeur open en camera op statief daarachter. Ik vertrouw niks meer op die parkeer havens.
 
Zou me niks verbazen al het echt Kitt was... heb al wat vage flitscombinaties gezien:
- auto met caravan
- kajakaanhanger
- camper

En steevast zitten de heren agenten met een tafeltje en stoeltjes aan de koffie achter het object. Passagiersdeur open en camera op statief daarachter. Ik vertrouw niks meer op die parkeer havens.

Dat kan wel wat anders zijn...
Even hier kijken..
 
Alles gaat tegenwoordig op afstand.
Op de A58 staan ze ook vaak ter hoogte van de benzinepomp bij Gilze.
De Kit zit dan gewoon binnen bij de pomp aan de koffie


Fons
 
Er staan wel vaker flitsautos op een parkeerplek langs de weg, ook binnen de bebouwde kom. Vaak hebben ze een camera achter de achterruit en/of radarapparatuur thv de kentekenplaten. Zou best wel eens kunnen dus.

Maar slaap rustig verder. 15 te hard is nou niet echt uets om wakker van te liggen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan