Nieuwe medeweg-collega

rlb

Die hard MF'er
25 mei 2004
452
1
Rotterdam
Hallo allemaal,

Ik ben gisteren geslaagd voor m'n A! Staan er tenminste geen kruisjes meer in m'n rijbewijs bij de A categorie :+

Helemaal perfect gereden! Ging net zo lekker als het bijzondere verrichtingen-examen. Nou, dit moest ik even kwijt en aangezien ik geen recent 'Ik heb m'n rijbewijs' topic meer kon vinden, dacht ik.. ik open maar even een nieuw topic. Ik hoop dat ik goed gehandeld heb :)

Nu nog een motorretje en dan :] .

Kameraad van me is helaas dezelfde dag gezakt. Naar eigen zeggen aan het kloten. Hij ging schakelen op de apex van een bocht, keek slecht op kruispunten, stak te snel over en kwam een keer op een verkeerde rijstrook uit... gewoon aan 't kloten dus. Dingen die niet eerder tijdens 't lessen verkeerd gingen. Misschien waren 't de zenuwen.

Nou, tot binnenkort op de weg, of gewoon dit forum ;)

RLB
 
Hallo allemaal,

Ik ben gisteren geslaagd voor m'n A! Staan er tenminste geen kruisjes meer in m'n rijbewijs bij de A categorie :+

Helemaal perfect gereden! Ging net zo lekker als het bijzondere verrichtingen-examen. Nou, dit moest ik even kwijt en aangezien ik geen recent 'Ik heb m'n rijbewijs' topic meer kon vinden, dacht ik.. ik open maar even een nieuw topic. Ik hoop dat ik goed gehandeld heb :)

Nu nog een motorretje en dan :] .

Kameraad van me is helaas dezelfde dag gezakt. Naar eigen zeggen aan het kloten. Hij ging schakelen op de apex van een bocht, keek slecht op kruispunten, stak te snel over en kwam een keer op een verkeerde rijstrook uit... gewoon aan 't kloten dus. Dingen die niet eerder tijdens 't lessen verkeerd gingen. Misschien waren 't de zenuwen.

Nou, tot binnenkort op de weg, of gewoon dit forum ;)

RLB

Gefeliciteerd !!!
Have fun !

zxr
 
Gefeliciteerd.

Wel balen voor je maat, maar die komt er ook wel hoor.

Ik heb 'm de link naar 't MF en dit topic gedaan. Dat zal 'm zeker een hart onder de riem steken! Het rijden is echt gewoon zo leuk! Ik had zelfs tijdens mijn examen gewoon plezier in 't rijden :z

Hopelijk heeft hij 'm ook snel en kunnen we lekker gaan brommeren :]

Nogmaals bedankt voor de felicitaties!

Oh ja... de motor moet nog komen, maar de MF stickers zijn besteld! 8-) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan