Nieuwe minister verkeer bekend

Voorzitter kamer van koophandel. Dus wil waarschijnlijk dat stad goed bereikbaar is. Dus zorgen voor voldoende asfalt :)
 
de meeste gasten die de LPF naar voren hebben geschoven moeten wel heeeeeel gedreven zijn om in de politiek te komen

ze laten allemaal een vet salaris vallen (allemaal toppers uit het bedrijfsleven) voor een paar knaken die je in de politiek verdient
(geloof +- 80000a 90000 euro)

ben benieuwd hoelang het goed gaat ... die gasten hebben namelijk wel verstand en zullen dus wel snel ruzie met de achterban krijgen
 
Ik vindt dat er geregeld moet worden dat je op een motor links, rechts en tussen door moet kunnen inhalen
Verder moet de weg totaan de vangrail moet worden geasfalteerd (hebben we tenminsten een exstra rijstrook voor de motor) wel de vangrail van ondere dicht maken
 
Ik vindt dat er geregeld moet worden dat je op een motor links, rechts en tussen door moet kunnen inhalen
Verder moet de weg totaan de vangrail moet worden geasfalteerd (hebben we tenminsten een exstra rijstrook voor de motor) wel de vangrail van ondere dicht maken

Ik zou gewoon het reguliere blik op de snelweg verbieden.....lijkt me een veel praktischer oplossing!
 
Terug
Bovenaan Onderaan