Nieuwe Mivv uitlaat.

Jille

Rookie
3 sep 2012
13
0
Goedemiddag,

Vraagje aan jullie. Ik ben opzoek naar een nieuwe uitlaat voor mijn R6.
En in mijn zoektocht kwam ik uit op de Mivv oval carbon.
Heeft iemand ervaring met deze uitlaat?
En zouden jullie een Titanium of Carbon uitlaat adviseren? Beide zijn nieuw voor mij.

Maar nu de belangrijkste vraag. Er staat in de advertentie "Homologation in accordance with European standards".

Betekent dit dat de uitlaat voorzien is van een E-keur? Of wordt hier iets anders mee bedoelt?
Een E-keur vind ik toch wel een pre.

Bedankt alvast voor jullie reactie...!!
 
Bedankt Tom..!
Had ze idd gezien op ebay. Scheelt een hoop geld vergeleken met de motorstores hier.
Toevallig ervaring met deze uitlaten?

Grtzz
 
Had ze idd gezien op ebay. Scheelt een hoop geld vergeleken met de motorstores hier.
Toevallig ervaring met deze uitlaten?
MIVV is een uitstekend merk, maar er zijn regelmatig kleine probleempjes met missende onderdeeltjes, verkeerde linkpijp etc. Meer dan met welk ander merk dan ook. Dat wordt altijd prima verholpen door de importeur. Ik hoop dat die Italiaan of Duitser het ook soepel oplost. En als je goed zoekt zit er in NL ook wel een goedkope leverancier hoor ;)
 
MIVV is een uitstekend merk, maar er zijn regelmatig kleine probleempjes met missende onderdeeltjes, verkeerde linkpijp etc. Meer dan met welk ander merk dan ook. Dat wordt altijd prima verholpen door de importeur. Ik hoop dat die Italiaan of Duitser het ook soepel oplost. En als je goed zoekt zit er in NL ook wel een goedkope leverancier hoor ;)
'
Ik had hem uit Duitsland besteld, zonder problemen gemonteerd.. ;) Wat een geluid maakte dat ding zeg :o
 
Heb net een mail gehad dat die tussen 5 en 15 werkdagen geleverd wordt. Heb hem trouwens besteld in Italy, dus vind de levertijd alles meevallen..!!

Zodra ik hem heb gemonteerd zal ik een foto posten!
 
Heb hier de Mivv GP Carbon op mn R6 2004. Had m ook besteld via Ebay van Anotherbike. Ze zijn tevens officiele reseller van Mivv.
Duurde zo n 3 weken. Heeft ook een E-keur en dbKiller.

Ik had eigenlijk daarvoro de Mivv X-Cone besteld maar achteraf vond ik de GP toch mooier. Heb de X-Cone een uur geleden retour gestuurd :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan