Nieuwe mod, genaamd HELLdesker

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Beste bezoekers,

Een van onze moderators, J.W, legt zijn functie als mod neer.

De laatste tijd heeft hij het druk met persoonlijke dingen, en daarom is er weinig tijd over om te modden. Hij heeft zelf aangegeven dat het misschien beter is als iemand zijn functie overneemt.

In het mod-forum is druk gesproken over wie de opvolger zou moeten zijn. Er waren (zijn) een aantal kandidaten, maar er is gekozen voor HELLdesker.

HELLdesker is al vanaf het prille begin van motor-forum aanwezig, en helpt al een tijd lang de modjes om het forum netjes te houden. Vandaar onze keuze.

Hierbij wil ik J.W hartelijk bedanken voor zijn inzet als mod. Hij heeft goed werk verricht, wat altijd een zeer welkome aanvulling is geweest!
J.W zal nog steeds motor-forum bezoeken, maar in iets mindere mate als voorheen.

Wat betreft HELLdesker...

Succes! :)
 
Laatst bewerkt:
J.W., bedankt voor de goede zorgen, en de aandacht die je aan ons als modje besteed hebt (en natuurlijk het a/d gang krijgen van GP500 op WinXP :) )

HELLdesker: Gefeliciteerd met je nieuwe functie :)
Nu wel nog even die kneedown met beentje & handje omhoog }) :P (altijd leuk voor de MFPF ;) )
 
HELLdesker heeft gewoon laten zien dat hij er geschikt voor was...

Voor wat, hoort wat!
 
Van harte gefeliciteerd, ben alweer een tijdje niet geweest en de boel is al weer veranderd hoor! ;)

[Offtopic]

Hij heeft eindelijk z\'n zin. Let\'s behave!

Maar toch gefeliciteerd

Is jouw Sig niet een beetje vroeg by the way???

[/offtopic]
 
HD ( ;) )

Ik weet dat het zwaar zal zijn om net zo goed te zijn als mij, tja het is praktisch onmogelijk.
Butt give it your best shot.

:P

Iig veel succes en iedereen :

All hail 2 the newborn King/Mod :}
 
Helldesker gefeliciteerd en veel plezier ... :P

Must be a great feeling to have the power of god at you fingertips en een R1 in de schuur :} :} :}
 
Regel gelijk ff deze smilie:
stupid2.gif


Je hebt nu toch wat meer zeggenschap! })
 
Skoezie, ze mogen je wel bedanken...je hebt me over de streep getrokken :+ :+

Zie http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1500 (deze) topic.
 
Schop }) !

Alsnog gefeli met je Mod-schap hè :}
'K was in de veronderstelling dat je dat vanaf ut eerste begin was :?













:P

;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan