Nieuwe (mooie) plaatjes BMW K1200S

denser hou een op
cul2.gif
je word steeds gekker
 
die vorm van de koplamp is een beetje van de blackbird gejat.
Beter goed gejat dan slecht verzonnen designed.. O-)
..voor de rest vind ik de achterkant te mager vergeleken bij de voorkant.
Net als bij de Benelli TnT..en die is ook zoooooo mooi *D :P
Dit is een mooie BMW, maar dat vind ik..
Hij is snel en dat vinden anderen ook! :)
I.i.g. zal het 'ketting verbruik' niet zo hoog liggen als bij een Hayabusa of BlackBird ;)
Nee, je rijdt er niet mee voor lul! :] :9
 
Dit is dus de 2e fiets van Duitsche oorsprong die ik mooi vind.....(de eerste heb ik nu, en hij bevalt perfecto!!!) Maar hij zal wel weer vanaf 18 rooitjes zijn, dus ff sparen nog....en dan nog 2 jaar wachten tot een 2e-handse betaalbaar is.... :+
 
Is er geen foto van de andere zijde?
Zie alleen maar die kant mer cardan.
Verder wel jammer dat ik net een Boxercupreplica ;9~ heb. ;)
 
Is er geen foto van de andere zijde?
Zie alleen maar die kant mer cardan.

Zoek ik 5 mooie plaatjes die de meeste nog nooit gezien hebben }) is er toch nog een die vraagt: "Heb je geen foto van de andere kant?" ;(

Nee die heb ik niet, ook niet van de onderkant! Ze.kerd! :(
Sorry hoor daar wordt ik toch wel een beetje moe van.... 8-)
 
Relaxed! Niet gelijk zo moeilijk en aangebrand doen..... Volgens mij is het welgemeende interesse....ik heb hem al even opgezocht....

Er staan heel wat meer foto's op de productie-site van bmw....http://www.bmwk1200s.com/ridefast.htm

full
 
Thnxz Charley,

Ik vind deze kant dus niet! mooi, die pijp loopt voor de wielas langs,zonde.
De andere kant is dus de mooiere.
Bij een R1100S vind ik juist de open-wiel-zijde het mooist.
Hadden ze die uitlaat niet onder het blok kunnen plaatsen?
Zou hem wat aparter maken
Het BMW embleem zit wel erg mooi op de zijkant van de kuip(smaakkwestie denk ik)
Rij jij niet op een mooie zwarte R1100S? Special van van Harten?
 
Ja, heb idd een zwarte 'Van Harten'..... Ben het met je eens dat de open kant van de r1100s de mooiste is, en dat heb je nu dus niet meer. Maar toch niet echt storend. Het is wel een hele mooie dikke pijp. Dikke voorkant, weliswaar niet orgineel, maar erg mooi die knippers in de spiegels, en een mooie slanke achterkant. Nee, als ik morgen een andere moest 'kiezen', staat deze bij mij op 1. Hoop alleen wel dat er een zwarte komt. Weet niet wat dat is, maar helemaal zwart is voor mij DE kleur. Hoewel...(ik lijk wel een ouwe zemelaar) als ik geen BMW meer zou rijden, kocht in de zwart/zilveren R1...ook een echt mooie brommert.

Zouden er voor deze ook Laser Dempers zijn? Zijn die er eigenlijk nu ook voor een K1200? Geen idee, maar zo'n snorfiets-geluid is echt niks voor mij....Ben nog steeds erg content met mijn Lasers.
 
Dit noemen fotografen de cockpit-foto,ouwe brombeer
Ik bedoel een bovenaanzicht,dus van boooven.
Dan zie je de windtunnel-lijn(als die er is oc)
Wa t doen jullie toch aaangevrand zeg , relax .
 
ik vind de voorvork lelijk

In de pb van de deze maand staat alles uit gelicht.
in vergelijking met japanse soort genoten stuurt hij minder als de r1 en bv een thunderace.. maar wel beter dan een blackbird en een busa, en mischien ook wel beter dan de zx12r
zitten ook geen zekeringen in dat ding, het electronische systeem ecs controleert alle systemen en stopt het cirquit als er problemen zijn... al die electronica kan dus alleen maar stuk gaan. :X
 
berk, helemaal niet mijn genre !
In he algemeen haat ik BMW's.
Ze zijn allemaal zo lelijk (zo denk ik erover)
 
Het is enkel zinvol om motoren te vergelijken in hun respectieve segmenten.
Het segment van de K1200S is dat van: Busa, ZX12 en Blackbird. Een R1 zit daar dus niet in.

Verder zou ik nog willen zeggen dat ik het een schitterende fiets vind :)
Volgende week introductie-weekend. Ben benieuwd. 8-)
 
zitten ook geen zekeringen in dat ding, het electronische systeem ecs controleert alle systemen en stopt het cirquit als er problemen zijn... al die electronica kan dus alleen maar stuk gaan. :X
net als in verkeersvliegtuigen en straal jagers ed. IMHO redelijk betrouwbaar
 
Ik ga zeker een keer proefrijden,maar weet nu al dat die S niet weg gaat.
Ziet er ook een stuk strakker uit.(en korter)
Afdraaien gaat ook een stuk makkelijker lijkt me,die K1200S is meer laveren in Giethoorn met een oceaanstomer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan