Nieuwe (mooie) plaatjes BMW K1200S

bb-king

Die hard MF'er
8 okt 2002
510
3
Hier een serie nieuwe plaatjes van de nieuwe BMW K1200s

Vinden jullie vast leuk..... 8-) 8-) 8-)

full


Wacht effe met hem afkraken want ik zet er nog een stel achter ;)
 
full


Niks mis mee vind ik.

Brand maar los ze staan er op...
 
Kijk dat begint erop te lijken..mooie fiets..eindelijk wat moderner..


enne die zou ik wel willen hebben..


Officieel goedgekeurd door de vertegenwoordiger van de partij voor geile zuipende te hard rijdende af en toe slap ouwehoerende op zoek naar nieuwe barren en leuke dames om naar te kijken burnende en wheelende motorrijders.

<STEMPEL>


Aleen dat cardan mogen ze houden..maar ja dat is hun handelsmerk..


Wacht es ff die reactiestang van de achterrem hoe zit dat nu? Wat zien we daar nu precies?

 
Laatst bewerkt:
Op de 2de en 5de foto staat dezelfde motor (althans, het kenteken is gelijk). Maar waar hoe bevestigen ze die koffers nu?
 
die vorm van de koplamp is een beetje van de blackbird gejat.
voor de rest vind ik de achterkant te mager vergeleken bij de voorkant.
 
Is dit ook weer een Boxer? Zoja dan zul je wel weer weinig grondspeling hebben.

Niet gek voor een BMW, maar of ik heb wil hebben????
 
;(

zucht... waar gaat dat toch heen met de kennis van de gemiddelde motorrijder...

Die jongen vraagt toch iets. Hoef je niet gelijk af te kraken!

http://www.rbracing-rsr.com/grinnall.html (hier staan wat plaatjes van een K blok, wel met turbo, en in een auto gemonteerd :)

BMW heeft er in de jaren 80 met de K-serie voor gekozen een 4 (en toen ook een 3) in lijn te bouwen, en deze vrij onorthodox in de lengterichting te monteren.

Hierdoor verlies je zo min mogelijk kracht bij gebruik van een cardan. De enige boxers met 4 of 6 cilinders vind je in de Honda Goldwing.

Greetz,
Vinz
 
....

BMW heeft er in de jaren 80 met de K-serie voor gekozen een 4 (en toen ook een 3) in lijn te bouwen, en deze vrij onorthodox in de lengterichting te monteren.

Hierdoor verlies je zo min mogelijk kracht bij gebruik van een cardan.

....
Bij deze K zijn ze van die plaatsing in de lengterichting afgestapt en hebben toch de cardan aangehouden (gelukkig maar).
Wil je alle details weten, kijk dan op http://www.facethepower.com
 
http://focus.msn.de/D/DL/DLF/DLF04/DLF04A/dlf04a.htm?snr=113 (hier) een eerste artikel/test.
Blijkbaar lukt het een Hayabusa niet om de BMW uit het spoor te rijden.

ze geven op:
0 - 100 in 2.8 sec
met een top van 280 km/h

tussen 150 km/u - 250 km/u komt de Hayabusa niet weg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan