Nieuwe motor besteld!!!

Abe

MF veteraan
3 nov 2007
20.435
8
::1
Omdat 't met de buitentemperaturen nog niet écht wil vlotten heb ik zojuist uit verveling maar even een motor voor "d'r bij" besteld zodat ik tóch nog maar iets te klussen heb.

De keuze is op http://www.bigdennis.com/technic-motor-8051-p-16809.html?language=nl (deze motor) gevallen maar ik vraag me eigenlijk een beetje af op welke motor 'ie lijkt ..... Ik zou bijna zeggen dat 't een MM Corsaro 1200 moet zijn maar voor het zelfde geld is 't een Ducati......

})
 
Laatst bewerkt:
Nette fiets! Als ik jou was zou ik wel een setje vervangingspijpen onder hangen, want ik hoorde laatst dat die standaard pijpen klinken als een brommer })
 
Die zien we snel terug in "techniek" denk ik.
Weet zeker dat je met de bedrading gedonder krijgt....

Ik ben er nog niet over uit hoe de remmen te ontluchten dus ik denk dat ik daar maar eens wat vragen aan ga wijden :o

Of welke olie ik moet gebruiken, dat doet 't ook altijd goed })
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er nog niet over uit hoe de remmen werken dus ik denk dat ik daar maar eens wat vragen aan ga wijden :o

Of welke olie ik moet gebruiken, dat doet 't ook altijd goed })

Remmen? Kreeg je bij dit model geen werpanker? :P
En olie? Ik heb nog een paar liter staan, topmerk remia, puur plantaardig en net zo donker als de rest :+
 
vergeet je WA verzekering niet voor dat je de boete van het RDW op de mat hebt liggen
 
Ben zo blij met 2 zoontjes ...levert een hoop lego op. (hoewel er ook zat door ze gesloopt wordt..en dan bedoel ik niet alleen lego ;( )
Ik had ook al deze zien staan..ga hem denk ik ook wel halen..kan natuurlijk niet bij die gasten achterblijven *D
 
Laatst bewerkt:
Vind deze wel leuk *D
lego-ninjago-2259-skull-motorbike.jpg
 
Ik ben er nog niet over uit hoe de remmen te ontluchten dus ik denk dat ik daar maar eens wat vragen aan ga wijden :o

Of welke olie ik moet gebruiken, dat doet 't ook altijd goed })
Die remmen ontluchten is kinderlijk eenvoudig.
Dit zijn high-tech remmen, volgens de hphb is het plug&play.
 
Laatst bewerkt:
tssss, een en al tupperware die fiets....

en nee! ben niet jaloers!!!


:(
 
Laatst bewerkt:
Wel vernieuwend en radicaal design. Demper op de hugger, waarom ook niet?
En een twin, zoals het hoort. The L brand rules :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan