Nieuwe Motor Chick🏍️

sGSXF

🏍️🎀
13 jan 2022
42
85
Hoorn
Hoii allemaal,

Ik ben net nieuw hier op MF, ben hier terecht gekomen via mijn man die al wat jaartjes motor rijdt.🏍️
Zelf heb ik sinds 2 maandjes mijn motor rijbewijs en ben ik trotse eigenaar van een mooie Suzuki GSX600f die ik als kado van mijn man heb gekregen😍. Zelf wat kleine aanpassingen aan mijn motor gedaan onderkuip & passagier handgreep zwart gespoten, nieuwe knipperlichten voor en achter, nieuwe spiegels erop gemonteerd en wat stickers aangebracht zodat het echt mijn motor is.
Kan niet wachten op wat mooier weer zodat ik lekker kan toeren en kilometers kan maken samen met mijn man of in een leuke groep.😊

Groetjes,
Melanie uit Hoorn
 

Bijlagen

  • IMG-20210624-WA0001.jpg
    IMG-20210624-WA0001.jpg
    374,1 KB · Weergaven: 98
  • IMG-20210919-WA0012.jpeg
    IMG-20210919-WA0012.jpeg
    235 KB · Weergaven: 97
Goed hoor! Mijn vrouw is ook met haar rijbewijs bezig, meerdere dames zijn welkom. Veel plezier hier en laat je niet afschrikken door een lompe of onhandig opmerking, hou in je achterhoofd dat ze goed bedoeld zijn maar soms wat onhandig gebracht.
Bedankt😊 gelukkig ben ik niet op mijn bekkie gevallen en werk ik nog grotendeels in een mannenwereld waar de dames nu langzamerhand een opmars maken!
Gaaf en erg leuk lekker samen rijden, veel succes en plezier ook voor haar straks! 🏍️
 
Uw man wéét wat mooi is!!! :}
Hij rijdt zelf op een Suzuki Bandit GSF600n MK1, ik hou van een iets sportievere uitstraling maar onze motorblokken zijn het zelfde dus dat is fijn met samen toeren.
(Zei die rare Belg die zijn 7de GSX F thuis heeft staan (en nog steeds op nr.6 rijdt :+ )
Hahaha 7de thuis😂
Jaloers makend dat past helaas niet in onze voortuin/achtertuin😅
 
Jaloers makend dat past helaas niet in onze voortuin/achtertuin😅
Haha! Ik bedoel niet dat ik er 7 tegelijk heb staan hoor ;)
Ik rijd nu op mijn 6de, en nr.7 staat in mijn garage.
Dus heb er 2 staan ;)
Is een heeeeeeeel lang verhaal. Ik geef je later in het GSX F topic wel het linkje naar dat verhaal. Maar nu ga ik naar dromenland :z


onze motorblokken zijn het zelfde
Klopt, de Bandit 600 en GSX 600 F hebben veel gemeen :Y
 
Haha! Ik bedoel niet dat ik er 7 tegelijk heb staan hoor ;)
Ik rijd nu op mijn 6de, en nr.7 staat in mijn garage.
Dus heb er 2 staan ;)
Is een heeeeeeeel lang verhaal. Ik geef je later in het GSX F topic wel het linkje naar dat verhaal. Maar nu ga ik naar dromenland :z
Haha ik was al even jaloers😂
Klopt, de Bandit 600 en GSX 600 F hebben veel gemeen :Y
Ja, fijne motoren
 
Terug
Bovenaan Onderaan