Nieuwe Motor Dwaas groet u allen

SharkyOTB

Rookie
12 sep 2004
23
0
Volendam
Hoi Allemaal,

ik rijd nu een jaar of 6 motor en ben nu eindelijk eens lekker aan het rond neuzen op dit oort forums. In mijn droge schuur staan nu 3 motoren.

1. Suzuki DR Big 800s, swerelds grootste 1 cilinder.
2. BMW R1100 GS '99. Mijn nieuwste aanwinst.
3. Cagiva V Raptor 1000 welke nu in de verkoop staat.

Als de Cagiva weg is gaat vervolgens de DR Big eruit en komt er nog een BMW GS 1150 Adventure bij. Dit is echter wel een planning voor over 1,5 jaar ;) Anders gaat mijn vriendinnetje klagen.

[Edit Spider: foto toegevoegd]
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie bike, die Raptor, alleen voor mij te duur! :P
Welkom op dit oergezellige forum! MF, 'Het Forum' aller fora (of zoiets! :P )
 
Hoi Allemaal,

ik rijd nu een jaar of 6 motor en ben nu eindelijk eens lekker aan het rond neuzen op dit oort forums. In mijn droge schuur staan nu 3 motoren.

1. Suzuki DR Big 800s, swerelds grootste 1 cilinder.
2. BMW R1100 GS '99. Mijn nieuwste aanwinst.
3. Cagiva V Raptor 1000 welke nu in de verkoop staat.

Als de Cagiva weg is gaat vervolgens de DR Big eruit en komt er nog een BMW GS 1150 Adventure bij. Dit is echter wel een planning voor over 1,5 jaar ;) Anders gaat mijn vriendinnetje klagen.

[Edit Spider: foto toegevoegd]
(Afbeelding)

Hmmmm.. VOlgens mij wil hij wat slijten. En OTB staat voor "Ober, Tien Bier"??
Ah! kan ik ook is kijken copy/paste

Hoi Allemaal,

ik rijd nu een jaar of 6 motor en ben nu eindelijk eens lekker aan het rond neuzen op dit oort forums. In mijn droge schuur staan nu 3 motoren.

1. Yamaha XT350 I, swerelds grootste 1 cilinder die het niet doet.
2. Yamaha XT350 II. Mijn nieuwste aanwinst.
3. Yamaha FJR1300 welke nu in de verkoop staat.

Als de XT350 I weg is gaat vervolgens de FJR eruit en komt er nog een Suzuki DR400Z-SM bij. Dit is echter wel een planning voor over 1,5 jaar ;) Anders gaat mijn vriendenkring klagen.

full
 
Hahaha idd soms proberen mensen wel eens iets te slijten. Ik ben nu echter meer aan het rondneuzen op verschillende fora. Ik heb namelijk net die gs gekocht en wil em gaan customizen. OTB staat voor iderdaad voor Ober Tien Bier.

Bij de Weg FTM, ik wist niet dat er digitale papegaaien bestonden. Bedankt voor het warme welkomst commiteeeeeeeeee.
;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan