Nieuwe motor gekocht zonder hem gezien te hebben

Marreke

Die hard MF'er
1 okt 2016
568
514
Ik heb 5 minuten geleden een motor gekocht zonder dat ik haar ooit gezien heb. Dat kostte mij 2500€ terwijl ik 3000€ bood.
Even wat meer uitleg... Mijn zoon had een SV1000R maar had geen tijd om ermee te rijden. Het kind heeft kosten en een motor op overschot verkoop je dan. Dan koop ik die wel als "motor om even op wat anders mee te toeren".
Ik ben benieuwd waar ik binnenkort op ga stappen. Mijn zoon kennende gaat het geen miskoop zijn, hij is motormechanieker en weet wat hij (ver)koopt.
Even afwachten hoe en wanneer de fiets tot bij ons komt maar er komen zeker foto's
 
(Ik ben benieuwd waar ik binnenkort op ga stappen.)
Mooi,maar waarschijnlijk niks😮 ;)een SV1000R bestaat niet,wel een TL1000R,of een SV1000S of SZ.:Y
 
Laatst bewerkt:
Wel deze,de SV 1000SZ
1651690974715.png
 
Er is geen officieel Suzuki SV1000R model. Zoals hierboven al aangegeven kan het een "special" van een lokale importeur zijn.

Zo had je in NL de SV650SR met een Techline onderkuip. Ook dat was geen officieel (Suzuki Japan) model.
 
Soms ben je gewoon verliefd… Ik heb een motor (nieuw) gekocht en heb er nog geen echte proefrit (alleen op het terrein daar) op kunnen maken, omdat ik volgende week vrijdag pas ga afrijden. En hij wordt nog in de juiste kleur gespoten.
 
Jij gaat door voor de koelkast…
ik moest zeker 10 seconden nadenken wat het woord ook al was, nee lichtgroen is niet voldoende, het had iets met vrouwelijks te maken... owja paste... PING uw tijd is om.

los daarvan kan de uitspraak 'juiste kleur' nooit goed zijn ;) , nou misschien als je verfmenger van beroep bent.
 
ik moest zeker 10 seconden nadenken wat het woord ook al was, nee lichtgroen is niet voldoende, het had iets met vrouwelijks te maken... owja paste... PING uw tijd is om.

los daarvan kan de uitspraak 'juiste kleur' nooit goed zijn ;) , nou misschien als je verfmenger van beroep bent.
Mintgroen is de correcte term!
Niet te verwarren met mintblauw, das weer anders.
 
Laatst bewerkt:
Zoonlief weigerde mijn 3000 € en nam genoegen met 2500€
Mooie prijs voor een model dat niet bestaat een echte special.

Die brengt wel een 100k op bij een veiling :Y :9

Maar ok, ziet er uit als een serieuze fiets. Zal ongetwijfeld fijn rijden. (en wil vast ook wel rapido zo te zien)
 
Motor staat nu hier. Even wachten op de nummerplaat en dan gassen. Het is een SV1000s maar met extra kuipwerk. Geen echte SZ maar het lijkt erop.
Maakt het wel een unieke motor, een model dat niet bestaat;)
Ondertussen is bijna alle West-Vlaamse klei eraf gepoetst. De motor is zeker twee kilo lichter nu.
Binnenkort gaat het originele stuur er weer op, gaan de originele uitlaten er weer af en de Leo's er op.
Het is gewoon een motor voor "erbij, voor de leuk".

Maar als ze leuker is dan de VFR....*O* Dan is ze voor mij en kan hubbie leren fluiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan