Nieuwe motor gekocht!!

mooi ding!

veel geluk, je zal het nodig hebben ;)


full




succes dit jaar en veel plezier met je nieuwe bike!..
 
23 jaar, net je rijbewijs, en dan meteen maar op een 'Busa stappen? Lijkt mij niet zo'n goed plan, maargoed. (Ik zal vast niet de eerste zijn die dat tegen je heeft gezegd, ook niet de laatse denk ik). Evengoed veel plezier op dat ding en doe voorzichtig!
 
ik weet het... het is een snelle fiets. maar ik weeg ook 130 kilo en ben bijna twee meter. Een heleboel sportieve fietsen waren gewoonweg veel te klein en reden/zaten niet lekker.

En vond ik de snelheid van andere fietsen (gsx 1000r K3, aprilia RSV mille 2004, Fireblade 2005) waar ik op gereden had, op de snelweg best tegenvallen in vergelijking met een busa.

Maar ik zal voorzichtig zijn en ben van plan nog een lange tijd mee te gaan op dit forum :9
 
ik weet het... het is een snelle fiets. maar ik weeg ook 130 kilo en ben bijna twee meter. Een heleboel sportieve fietsen waren gewoonweg veel te klein en reden/zaten niet lekker.

En vond ik de snelheid van andere fietsen (gsx 1000r K3, aprilia RSV mille 2004, Fireblade 2005) waar ik op gereden had, op de snelweg best tegenvallen in vergelijking met een busa.

Maar ik zal voorzichtig zijn en ben van plan nog een lange tijd mee te gaan op dit forum :9
Gefeliciteerd Nick! Maare... heb je wel genoeg gespaard om alle bekeuringen te kunnen betalen? Ik heb n.l. niet het idee dat je met een hayabusa 100 en 120 km p/h blijft rijden :? :X
 
ik weet het... het is een snelle fiets. maar ik weeg ook 130 kilo en ben bijna twee meter. Een heleboel sportieve fietsen waren gewoonweg veel te klein en reden/zaten niet lekker.

En vond ik de snelheid van andere fietsen (gsx 1000r K3, aprilia RSV mille 2004, Fireblade 2005) waar ik op gereden had, op de snelweg best tegenvallen in vergelijking met een busa.

Maar ik zal voorzichtig zijn en ben van plan nog een lange tijd mee te gaan op dit forum :9

ook op de zx12r gereden?
 
ik weet het... het is een snelle fiets. maar ik weeg ook 130 kilo en ben bijna twee meter. Een heleboel sportieve fietsen waren gewoonweg veel te klein en reden/zaten niet lekker.

En vond ik de snelheid van andere fietsen (gsx 1000r K3, aprilia RSV mille 2004, Fireblade 2005) waar ik op gereden had, op de snelweg best tegenvallen in vergelijking met een busa.

Maar ik zal voorzichtig zijn en ben van plan nog een lange tijd mee te gaan op dit forum :9

Ik kan over de snelheid niet oordelen, tov andere fietsen, maar kwa uiterlijk heb je de slechtste keus gemaakt, blijft een lekeijk hok zo'n busa.


Maar toch veel plzeier ermee, daar draait t om :9
 
Mooie fiets, maar als je je rechterhand niet in de hand hebt ( :? ) raak je je leven, rijbewijs en/of motor kwijt. Niet te gek doen, zodat we nog lang van je sterke verhalen kunnen genieten :+
 
Gefeliciteerd met je Busa *O*

Heb je de Blackbird overigens geprobeerd voordat je de Busa kocht? Is ook ideaal voor 2 meter en 100kg+.....en rijd net wat ontspannender....
 
Veel plezier met je motor *O* *O*
Hou wel de goeie kant boven :9

Trouwens niet naar de GSX-R 1000 K5 gekeken ?
Deze wint het in behendigheid en acceleratie van de Busa ,en schijnt volgens de testen ook geschikt te zijn voor de wat groter personen.
 
Veel plezier met je motor *O* *O*
Hou wel de goeie kant boven :9

Trouwens niet naar de GSX-R 1000 K5 gekeken ?
Deze wint het in behendigheid en acceleratie van de Busa ,en schijnt volgens de testen ook geschikt te zijn voor de wat groter personen.

breng hem nou niet op ideeen... :+

en nee, beginnen op een 180 pk motor is niet goed.
 
ik weet het... het is een snelle fiets. maar ik weeg ook 130 kilo en ben bijna twee meter. Een heleboel sportieve fietsen waren gewoonweg veel te klein en reden/zaten niet lekker.

En vond ik de snelheid van andere fietsen (gsx 1000r K3, aprilia RSV mille 2004, Fireblade 2005) waar ik op gereden had, op de snelweg best tegenvallen in vergelijking met een busa.

Maar ik zal voorzichtig zijn en ben van plan nog een lange tijd mee te gaan op dit forum :9


Volgens mij heb je niet op die fietsen gereden want er zit niet erug veel verschil in kwa acceleratie met de busa of heb je de hele weg 300 lopen blazen of je hebt bij 4000 toeren geschakeld . Maarja misschien heb je gelijkt die 1000cc fietsen zijn zoooooooooooooooo langzaam en die busa is zoooooooooooo snel
:r en lomp 8-)
 
Wat is dat nou,TS is gewoon blij met z,n Busa en krijgt tie allemaal negatieve reactie's,bedoel hij is een grote jongen met 130kg bij 2mtr,en wat betreft als beginnersmotor of het verstandig is,daar moet hij maar bewust mee omgaan,wat te denken van Dani Pedrosa met z,n 1.58cm en nog geen 50kg en een motogp fiets met 240+pk,bij 146kg :+
 
Wat is dat nou,TS is gewoon blij met z,n Busa en krijgt tie allemaal negatieve reactie's,bedoel hij is een grote jongen met 130kg bij 2mtr,en wat betreft als beginnersmotor of het verstandig is,daar moet hij maar bewust mee omgaan,wat te denken van Dani Pedrosa met z,n 1.58cm en nog geen 50kg en een motogp fiets met 240+pk,bij 146kg :+
volges mij is Dani Pedrosa niet bepaald een beginner |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan