Nieuwe motor gekocht

Franzzz

Die hard MF'er
30 jul 2003
663
2
Heerhugowaard
Vandaag was het zover, ik kan mezelf weer eigenaar noemen van een supersport. Zoals altijd lijkt het wel alsof het altijd van ver weg moet komen. Ik heb gekocht..................
Een 20th anniversary GSX-R 750 uit het enige bouwjaar 2005. Alle extra's erop en eraan zoals het bij dit model af-fabriek hoort en in perfecte staat(nieuw) Ik ben vandaag wezen kijken en was meteen verkocht, hoe kan het ook anders met maar 8300 km op de klok. Onderhoud altijd netjes uitgevoerd door hoegee. Vanwege het slechte weer heb ik besloten om hem niet direct mee te nemen, ook ivm het niet kunnen overschrijven. Misschien dat ik hem morgen al ga halen, ondanks het kloteweer, ik wil hem gewoon thuis hebben, ik zie alleen op tegen het klote weer en dat hele stuk(150km) op een vreemde motor waar niet de meest ideale banden omliggen voor natweer(pirelli supercorsa medium). Foto's volgen uiteraard nog. Kan niet wachten.
 
sc2's in de regen is idd een ramp. heb met mijn mille toen op die dingen door een regenachtige eiffel gereden

niet echt een success. :X

je zou ook een aanhangertje kunnen huren met huif. blijft 'ie tenminste schoon en droog :Y
 
Ik moest voor mij broertje zijn motor van eindhoven naar hoorn rijden rond vriespunt.

op supercorsa's met bijna geen profiel meer :X


maar was gewoon te doen hoor! :)
 
Vandaag was het zover, ik kan mezelf weer eigenaar noemen van een supersport. Zoals altijd lijkt het wel alsof het altijd van ver weg moet komen. Ik heb gekocht..................
Een 20th anniversary GSX-R 750 uit het enige bouwjaar 2005. Alle extra's erop en eraan zoals het bij dit model af-fabriek hoort en in perfecte staat(nieuw) Ik ben vandaag wezen kijken en was meteen verkocht, hoe kan het ook anders met maar 8300 km op de klok. Onderhoud altijd netjes uitgevoerd door hoegee. Vanwege het slechte weer heb ik besloten om hem niet direct mee te nemen, ook ivm het niet kunnen overschrijven. Misschien dat ik hem morgen al ga halen, ondanks het kloteweer, ik wil hem gewoon thuis hebben, ik zie alleen op tegen het klote weer en dat hele stuk(150km) op een vreemde motor waar niet de meest ideale banden omliggen voor natweer(pirelli supercorsa medium). Foto's volgen uiteraard nog. Kan niet wachten.
Gefeliciteerd man met je nieuwe bolide *O* *O* *O*
 
Felicitaties!

Maar is prima te rijden hoor, gewoon kalm aan met het gas en in de bochten...

Ik heb met vergelijkbare banden op een erg nat Assen gereden. Je kan er nog best plat mee.
 
Laatst bewerkt:
sc2's in de regen is idd een ramp. heb met mijn mille toen op die dingen door een regenachtige eiffel gereden

niet echt een success. :X

je zou ook een aanhangertje kunnen huren met huif. blijft 'ie tenminste schoon en droog :Y


supercorsas zijn wel degelijk in de regen, denk dat het eerder tussen je oren zat.
 
Ik heb vanmiddag de motor opgehaald, ik zag tegen het slechte weer op, maar afgezien van wat spray van koekblikken heb ik geen druppel gehad en zelf nog een zonnetje. Wat een beul zeg, het rijdt totaal anders als de 600's die ik gehad heb. Ik ben er helemaal happy mee. Aangezien het fototoestel niet binnen bereik is houden jullie de foto's nog even te goed.
 
sc2's in de regen is idd een ramp. heb met mijn mille toen op die dingen door een regenachtige eiffel gereden

niet echt een success. :X

je zou ook een aanhangertje kunnen huren met huif. blijft 'ie tenminste schoon en droog :Y

ligt meer aan de rijder :X

ik knalde in de volle regen met m'n sc2 , m'n maten op die R1 tjes in de buitenbochten nog voorbij *O* *O*

_O- _O-
en die kunnen best wel rijden :Y

@ TS

gauw foto's plaatsen *O* *O*
 
ligt meer aan de rijder :X

ik knalde in de volle regen met m'n sc2 , m'n maten op die R1 tjes in de buitenbochten nog voorbij *O* *O*

_O- _O-
en die kunnen best wel rijden :Y

@ TS

gauw foto's plaatsen *O* *O*
Ik geloof best dat er meer mogelijk is met die banden, maar de voorband is niet nieuw meer en de combinatie dat het voor mij een vreemde motor is met een berg meer vermogen deed mij besluiten het maar eens extra rustig aan te doen. Aan de foto's wordt gewerkt, ze gaan er zo snel mogelijk op!
 
Terug
Bovenaan Onderaan