Nieuwe motor gekocht

Hehe.. ja ik begrijp wat je bedoeld...
Ik zit zelf te kijken naar een 675, net ff anders net als een 750gixxer overigens, maar de 675 vind ik nog unieker vandaar!!
ga dan wel voor de SE die is echt zoooo mooi...
er komt vanaf deze week ook een speciaal pakket op de blauwe 675 twv € 2000,-, voor
slechts €200,-!
mocht je dus nog een 675 SE zoeken, in groningen staat er nog 1. verder schijnen ze uitverkocht te zijn.
 
ga dan wel voor de SE die is echt zoooo mooi...
er komt vanaf deze week ook een speciaal pakket op de blauwe 675 twv € 2000,-, voor
slechts €200,-!
mocht je dus nog een 675 SE zoeken, in groningen staat er nog 1. verder schijnen ze uitverkocht te zijn.

Dat ze de laatste weken veel verkocht zei een verkoper van motor Eibergen een anderhalve maand geleden. Hij had er binnen één week iets van 6 verkocht. Nieuw. Die zwarte heb ik trouwens op gezeten. Allejezus, dit is echt extreem die zithouding. Wel een mooi apparaat met een lekker geluidje. I.c.m een nieuwe Arrow is het echt te gek.
 
In Groningen zijn het anders wel geschikte lui die daar werken, heb op de demo dag op de blauwe 675 daytona gereden voor zon 45min. Echt geweldig hoe linair die motor doortrekt, komt geen einde aan! Daarvoor heb ik al een keer op de gsxr750 gereden en die zat een stuk relaxter idd.

Zelfde dag ook op de street triple gereden en vond het rijden daarop meer fun dan een daytona.
 
hmmm iedereen feliciteert je ermee???

Ik dacht dat je hem gekocht had?

Nou ja, gefeliciteerd als je hem toch cadeau gekregen hebt (en er dus niet voor hebt hoeven werken) en als je hem wel gekocht heb, veeeel plezier ermee!!!
 
Nee ik ook niet echt bijzonder dus deze nog ff jaartje mee :Y
AL vind ik de ducati 848 ook erg mooi :9~~
klopt... m'n buurman heeft hem net...
maar jah... geen zwarte he...gaat waarschijnlijk in 2009 komen...
en ... het blijft een duc he... hij heeft nu al 3x gehad dat ie van z'n 4 naar 3 wil en op
een of andere manier ertussen in zit, lekker link als je net een bocht wilt insturen -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan