Nieuwe motor gekocht!!!!!

Brammetje Gixxer

Die hard MF'er
18 jun 2002
447
0
Noort/Braband
Ben vandaag ff naar Geboers in Eersel geweest. Had ik gister heen gebeld voor een nieuwe GSX-R 600 K3, maar toen ik er vanmiddag kwam bleken er helemaal geen nieuwe Gixxers meer te staan in blauw/wit. Ze hadden alleen nog een demo-model staan met 2500 km op de teller. Heeft de lieve verkoper ff geregeld dat hij die mocht verkopen en een andere er voor in de plaats mocht zetten.

Ik ben dus vanaf vandaag (nou ja, vanaf het moment dat het geld overgemaakt is) de trotse eigenaar van een Suzuki GSX-R 600 K3 in de kleuren blauw/wit.

Waarschijnlijk ben ik nu ook de gelukigste mens op deze aardkloot. Duurt nog wel een paar weekjes voor ik kan gaan cruisen want ik heb vandaag nog wat pinnetjes uit m'n hand laten trekken. Kan eigenlijk helemaal niet wachten. Heb wel wat foto'tjes gemaakt maar die moet m'n zwager ff van digicam aftrekken :? voor ik ze kan posten. Die volgen dus nog.

De groeten....
 
Gefeliciteerd!

Ben je trouwens niet bang dat die demo motor in die 2500 km behoorlijk afgeranseld is? Mensen die hem niet warm rijden enzo? Zoiets zou ik namelijk hebben.
 
Nee want hij is door een monteur van hun voor woon-werk verkeer gebruikt. Is perfect ingereden. Is maar 200 km door iemand anders mee gereden dus daar ben ik niet bang voor
 
Gefeli bram! Ik zagje smsje al maar zat in een vergadering op dat moment.
Is een mooie motor en inderdaad voor het gebruik hoef je niet bang te zijn want veel is er niet mee gereden door klanten..
 
Lekker man, kan je weer volop genieten van het mooie weer ... en van je reisje Sachsenring volgende maand *D GEFELICIFLAPSTAART Brammie !!!
 
Dit is em dan. De Geboers stickers worden er nog afgehaald

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan