Nieuwe motor gekocht!!

kap0tz3r

MF veteraan
5 okt 2003
1.177
0
Slochteren
Yessss!!! heb eindelijk mn droom-motor kunnen kopen!! een SV650S k4

Na een tijdje rondgereden te hebben op mn rs(1000 km) begaf die het en heb er alleen maar ellende van gehad, waarvan de laatste keer de schuld van de dealer die hem te arm afstelde en zo een warmloper heeft veroorzaakt.

Maar daar ging het even niet om, ik heb een SV :)
Ik was aan het rondkijken voor een oud model SV en was ook schade motoren aan het kijken, daar zag ik een nieuw model staan met nog geen 4000 km op de teller! De man was onderuit gegaan in het gras dus schade viel mee stond in de advertentie.
Nadat ik had gebeld met de man ben ik wezen kijken met mijn vader, toen we er waren eerst de motor goed bekeken wat de schade is:

- klein scheurtje in de topkuip
- Afgebroken (linker)spiegel
- Afgebroken schakelpookje
- zeeeeer licht gekrast op de tankt en kont
- gebogen radiator

Daarna had mijn vader een testrit gemaakt (werd meteen weer verliefd naar het horen van het geluid)

2 Dagen later de man gebeld en even onderhandeld en gekocht, het is gelukt om er toch nog een aardig bedrag eraf te praten.
Van de winter ga ik hem dus opknappen zodat ik in het voorjaar een mooie motor heb :)


full


Owja als iemand nog onderdelen die ik nodig heb heeft liggen of weet te liggen even mailen graag :) ..... Jorritferwerda@gmail.com
 
mooie fiets.heb ook sv gereden en ik denk dat je geen spijt krijgt.maar wel die taartschep eraf en een kleine kentekenplaat houder erop hè dat is echt veel mooier.had ik ook laten doen,want is wel een berg werk.gefeliciteerd met je bike en ben er zuinig op.(mooiste kleur baaidewee)
 
je liegt dat je sv ziet, joh! ik zie helemaal geen schade.

Mooie fiets! ..... ik hoop voor je dat het snel weer zomer wordt (ook beetje eigenbelang natuurlijk, hoewel ik niet echt een winterstop ga maken).

Veel veilige km's en laat zien dat deze fiets het vallen niet als gewoonte moet nemen.
 
je liegt dat je sv ziet, joh! ik zie helemaal geen schade.

Mooie fiets! ..... ik hoop voor je dat het snel weer zomer wordt (ook beetje eigenbelang natuurlijk, hoewel ik niet echt een winterstop ga maken).

Veel veilige km's en laat zien dat deze fiets het vallen niet als gewoonte moet nemen.


Zie het spiegeltje ;) en de radiatorslang raakt het frame.
Maar ik zorg ervoor dat deze er weer als nieuw uit komt ze zien!
Ben echt verliefd geworden :+
 
:} :} :} SV is echt een super fiets!! :} :} :} Enne als je m dan toch aan het opknappen bent, doe je zelf dan direct een andere demper cadeau...is echt veel mooier *D (wel ff de DB killers er uit halen O-) )
 
Bedankt allemaal voor de reacties :) ikzelf ben echt superblij vooral omdat ik opzoek was naar een oud model. gelukkig heb ik lieve ouders die mij ook weer lief vinden en daarom niet moeilijk doen over geld lenen(nouja moeilijk, gedrag dit blablabla... school zo..blablabla)

Ik ga maandag meteen opzoek naar een radiator.. schijnt dat die dingen nogal duur zijn :X
 
welcome bij de world of the SV's :P
veel succes met opknappen van je mooie fiets!
veel fijne (en veilige) kilometers! en ik kan het zeggen, de SV is echt een geweldige top fiets! *D

trouwens waar zit dat kleine scheurtje in de topkuip?
 
Terug
Bovenaan Onderaan