Nieuwe motor gekocht

Goede keus?

  • Ja, weg met die BMW K1100LT

    Stemmen: 27 71,1%
  • Nee, BMW K1100LT is leuker

    Stemmen: 11 28,9%

  • Totaal aantal stemmers
    38

Didiot

MF veteraan
12 dec 2004
2.267
1
Ik heb m'n BMW K1100LT ingeruild voor een spiksplinternieuwe Suzuki SV650N (model 2004, kleur blauw) :]

Kan niet wachten tot ik 'm op kan halen... nog twee weekjes geduld :]
Kan ik ook eindelijk gaan genieten van het flitserende stuurwerk van een motor ;) :P

Hier een foto van een soortgelijke:
full
 
Laatst bewerkt:
Weer een SV rijder erbij. Gefeliciteerd hoor. Ik denk dat je er zeker geen spijt van zult krijgen. Ik ga waarschijnlijk voor een nieuwe (mijn tweede) SV, want ik kan er nog geen genoeg van krijgen.
Veel leuke en veilige km gewenst :] :]
 
gefeliciteerd met je fiets


Die poll slaat helaas nergens op. Ontzettende appels met peren vergelijking. Die motoren bevinden zich in segmenten die hemelsbreed ver uit elkaar liggen
iig minder comfort maar meer gooi en smijt
nu 2-cyl voorheen 4-cyl.
 
gefeliciteerd met je fiets


Die poll slaat helaas nergens op. Ontzettende appels met peren vergelijking. Die motoren bevinden zich in segmenten die hemelsbreed ver uit elkaar liggen
iig minder comfort maar meer gooi en smijt
nu 2-cyl voorheen 4-cyl.

Die poll is meer voor de grap ;) (wegens de heersende anti-BMW gevoelens hier op het forum ;) )

De BMW is een zeer comfortabele motor, maar er is ook tevens geen reet aan om op te rijden... Sturen doet het ding niet (nou ja, met BT-45's eronder en een groot hart was ruim 100 km p/h op een klaverblad wel te doen :P , maar het stuurgedrag is alles behalve flitsend). Op zich, het doet alles, maar het is allemaal alles behalve spannend en leuk... Ik wou toch meer een karakter fiets (en liefst een V-twin). Dus toen ik deze tegenkwam, ging zitten en het was alsof ik een op maat gemaakte schoen aan trok was de keuze eigenlijk snel gemaakt :)
 
Ja,dit is een hele andere beleving van motorrijden met je bakkes vol in de wind.
Zoiets van een bankstel naar een keukenstoel.Maar veel rijplezier toegewenst. :}
 
Die poll is meer voor de grap ;) (wegens de heersende anti-BMW gevoelens hier op het forum ;) )

De BMW is een zeer comfortabele motor, maar er is ook tevens geen reet aan om op te rijden... Sturen doet het ding niet (nou ja, met BT-45's eronder en een groot hart was ruim 100 km p/h op een klaverblad wel te doen :P , maar het stuurgedrag is alles behalve flitsend). Op zich, het doet alles, maar het is allemaal alles behalve spannend en leuk... Ik wou toch meer een karakter fiets (en liefst een V-twin). Dus toen ik deze tegenkwam, ging zitten en het was alsof ik een op maat gemaakte schoen aan trok was de keuze eigenlijk snel gemaakt :)
Zo dan, een BMW rijder die van zijn geloof afstapt, nog nooit meegemaakt hier.
En dat zo open en bloot posten ook :+
 
Gefeliciteerd! Nudisten motor.. jammie :P

Veel beter toch dan zo'n BMW, die is voor toernichten. :X Grapje. Toeren is ook leuk. Veel plezier met je nieuwe aanwinst. :]
 
Zo dan, een BMW rijder die van zijn geloof afstapt, nog nooit meegemaakt hier.
En dat zo open en bloot posten ook :+

BMW is echt niet zaligmakend hoor ;) :P
Andere fabrikanten slagen er nou eenmaal beter in om leuke (en vooral ook betaalbare) motoren te maken ;)

sportdempertje erop (of zijn het er bij een SV twee??) en lekkere klappen dat ie dan geeft...... Kippevel!!

Gave fiets!!

Zit 1 pijp op de 650, als er dit jaar nog een brulpijp op komt, komt er een Viper op (lekker voordelig en een hoop herrie :P ). Maar waarschijnlijk duurt het nog wel een jaartje voor er mods gaan plaatsvinden...
 
Gefeliciteerd. Mooie bike, geniet er maar van. Nu kan je dus echt gaan sturen (lees gooien en smijten)
 
Terug
Bovenaan Onderaan