Nieuwe motor gestolen

Neeeeee niet weer 1, word er gek van . motor gestolen beginnen een beetje op zwaai toppics te lijken. :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r .
(er zijn er te veel van bijna om de 2 dagen wel 1)
Sterkte en hopenlijk heb je hem snel weer terug
 
wat zonde van zon mooie motor sterkte hoor ;(
hoop dat het mij nooit gebeurd woon wel in een dorpje daar gebeurd nooit zoveel gelukkig
en staat in garage en aan een ketting in de beton vast met alarm op de motor
maar als ze hem willen hebben nemen ze hem toch wel mee
klotegasten
:(
 
wat zeggen die buren dan? wat hebben ze gezien , of durven ze niks te zeggen.

Belachelijk dat de buren niks deden, dat zijn geen buren.
 
:( :( :(

Zwaar kl*te!


en van die buren: mensen worden steeds banger om ergens wat van te zeggen maar de politie bellen kan toch ook ?
 
Damn '( Hoe hebben ze dat zo snel kunnen vinden, mischien een lek bij de dealer ofzo |( Heb je meer info over hoe ie op slot stond en hoe ze hem hebbe meegenomen?
 
de overburen hebben 2 "personen" bezig gezien bij de motor. om 3 uur snachts, daar toen naar geroepen en ze zijn toen weggegaan, om (waarschijnlijk) later terug te komen en aan de achterkant naar binnen te komen om mijn sleutels weg te halen.
het is enorm kl*te.
 
Wat een K*T zooi... :( die zijn idd getipt. Door de overburen misschien :X hebben er toch naar staan te kijken. Maar blijft zeker klote. Goed verzekerd neem ik aan?

Succes met de afhandeling.

Was je zelf niet thuis? Omdat je zegt dat ze binnen geweest zijn. Moet bij mij toch heel wat gebeuren willen ze mijn sleutels jatten binnen.
Bij een maat van mij zijn ook een keer zijn sleutels binnen gejat en toen ook maar gelijk even zijn dik gepimpte wagen mee genomen. Ik neem ze tegenwoordig standaard mee naar de slaapkamer (de sleutels dan hé :9 ).

[edit]Die gasten waren trouwens ook getipt!


en dan? dan komen ze naar je slaapkamer, krijg je een pistool tegen je kop en kan je alsnog de sleutels overhandigen inclusief mishandeling ( en dan heb ik t nog niet over je vrouw & kinders)

daag sleutels = verzekeringswerk :(

niets is mij meer waard dan t leven van mn vriendin & mezelf. :Y
 
Hoe reageert de verzekering op je verhaal? Meestal vereisen ze de sleutels, soms zelfs met slijtagesporen (lekker, na 5 dagen)?

sporen van braak zijn aanwezig lijkt mij, incl. verklaring politie , getuigenverklaring buurtjes.. no probleme toch?

p.s. TS , sterkte hé , succes met t uitzoeken van een nieuwe bike, alleen ben je nu bikeloos :( kutzooi!
p.s.2 : stond ie buiten :X oei... ik heb zelfs mijn brik van '88 in een schuurtje staan met art4 sloten :+
 
Pffff klote!!!! Hier ben ik nou ook bang voor, als ik straks nieuwe tweedehands koop. Denk dat ik eerste paar nachten met moeite zal slapen, alleen maar om dat ding in de gaten te houden.
:(
 
echt heel erg kut. Ik heb mijne ook buiten staan, ik had hem in het zicht staan en nu begint de buurman te zeiken dat hij voor zijn deur staat (daar staat de lantaarnpaal waar ik hem aan vast kan leggen). Met de buurman viel niet te onderhandelen en ik durf hem daar gewoon niet meer neer te zetten. Maar nu ik dit lees wil ik hem gewoon eigenlijk wel in het zicht hebben staan. Ga wel eens even met de politie overleggen...
 
De stoep is niet van de buurman, en hij moet niet zo huilen om zijn uitzicht.
Ik zou de motor zetten bij de lantaarnpaal, buurman mag dan lekker klagen bij de gemeente dat hij vind dat uit uitzicht ontnomen wordt.
En dan gaat de gemeente kijken of dit echt zo is en dan wordt zijn bezwaar afgewezen.
 
De stoep is niet van de buurman, en hij moet niet zo huilen om zijn uitzicht.
Ik zou de motor zetten bij de lantaarnpaal, buurman mag dan lekker klagen bij de gemeente dat hij vind dat uit uitzicht ontnomen wordt.
En dan gaat de gemeente kijken of dit echt zo is en dan wordt zijn bezwaar afgewezen.
Klopt, want in de Plaatselijke Politie Verordening staat dat jij je motor op de stoep mag zetten, hij mag alleen niet in de weg staan voor branduitgangen etc.


Oftewel.......pech voor de buurman!
 
Ok,

De volgende die een nieuwe fiets koopt even van te voren waarschuwen. Gaan we met z'n allen die gasten op wachten.

Hanzzzz
 
Damn '( Hoe hebben ze dat zo snel kunnen vinden, mischien een lek bij de dealer ofzo |( Heb je meer info over hoe ie op slot stond en hoe ze hem hebbe meegenomen?
ik hoorde gisteren een verhaal van een verzekerings persoon
dat ze bij een verzekerings bedrijf iemand ontslagen hadden omdat
die bij een dieven bende hoorde en dus in het systeem keek waar de motor stond die ze nodig hadden,
handig als je als dief zijnde het adres even makkelijk kan nakijken en de leeftijd enz... :( :( :( |( |(
 
Shit man da's echt balen :(

Sterkte iig.

Afschieten die lui :Y :Y :Y

Zie nou al op tegen de aflevering van die van mij ( of toch nog maar meer sloten en kettingen kopen)

Zat er overigens geen alearm op :?
 
ik hoorde gisteren een verhaal van een verzekerings persoon
dat ze bij een verzekerings bedrijf iemand ontslagen hadden omdat
die bij een dieven bende hoorde en dus in het systeem keek waar de motor stond die ze nodig hadden,
handig als je als dief zijnde het adres even makkelijk kan nakijken en de leeftijd enz... :( :( :( |( |(

WTF , dat is wel helemaal ernstig, vieze vuile tering leiers :(

balen van je motor man, ik hoop dat die dief zich zelf de tering in heeft gereden :(
 
Wat een kutzooi en je moest hem nog inrijden.

Succes met de verdere afhandeling.

Gr Ivo
 
die zien we nooit meer te-rug... -O- het pakt sowiezo nooit goed uit met de verzekering al helemaal niet als ie na 5 dagen al gejat is. gelukkig heb je die buren die iets gezien hebben.
btw zo'n motor jat je toch niet voor ze onderdelen :S het is een speciale versie, wss laten ze die zo en gaat ie naar het buitenland.

btw....5 dagen en maar 500 km...tsss
 
Terug
Bovenaan Onderaan