Nieuwe motor gestolen

Klopt, want in de Plaatselijke Politie Verordening staat dat jij je motor op de stoep mag zetten, hij mag alleen niet in de weg staan voor branduitgangen etc.


Oftewel.......pech voor de buurman!
Ben ff bij de politie geweest, want ik vond de buurman ook nogal intimiderend 'als je hem hier blijft zetten, zul je wel merken dat je aan mij de verkeerde hebt' De politie was het helemaal met me eens, de buurtregisseur gaat ff met 'm babbelen. O-)
 
Ben ff bij de politie geweest, want ik vond de buurman ook nogal intimiderend 'als je hem hier blijft zetten, zul je wel merken dat je aan mij de verkeerde hebt' De politie was het helemaal met me eens, de buurtregisseur gaat ff met 'm babbelen. O-)

Wat een lul! Als je hem hier blijft zetten pfff. Zou zeggen als je mn motor aanraakt stop ik je onder de grond! Pats! 8-)
 
Ja maar ik ben een klein meisje van 1.63m, ben al blij dat ik m'n motor verplaatst krijg :Y vandaar dat ik het maar netjes via de buurtregisseur speel... -O-
Organiseer je gewoon een (mini-)megameeting voor zijn huisdeur als het na de buurtsnor niet ophoudt. Misschien zal dit zijn dappere instelling intomen. :W :] :W *O* :] :Y :W
 
Godverdomme wa voor smeerlappen zijn da toch die zoiets doen,kzou stapelgek worden moest mij da overkomen en dan nog wel na vijf dagen,zo grof !!!!

Rij nog niet met motor,volgend jaar pas maar mag er nie aan denken da mij dit zou overkomen.
Hopelijk vind je hem nog trg.

Grtzzzzzzzzzzz 8-)
 
dat is pas echt kut

vreselijk moet dat zijn
ik snap toch echt niet dat het pleuris volk niet gewoon met hun tengels van andersmans spul af kan blijven :(
 
motordiestal is toch geen nieuw fenomeen, je kan een nieuwe fiets niet buiten laten staan, dat is vragen om moeilijkheden. En natuurlijk vraag jij niet om moeilijkheden, maar wees je er dan GVD bewust van dat er dievenbendes zijn vooral die nieuwe motoren stelen, 't lukt die gasten zelfs om een motor uit een garage te halen met 10 sloten en 20 alarms erop. MAW een nieuwe bike mag je niet buiten laten slapen, en binnen ben je ook al niet zeker dat je 'm de volgende dag nog terugvind op dezelfde plaats. En wat dat meisje met die Raptor betrefd, heb je geen grote broer of vriend of oom of zo om die buurman vriendelijk te waarschuwen dat als er iets met jou Raptor gebeurd dat hij dan ook voortaan goed om zich moet kijken als hij de deur nog uitgaat.
P.S. mij hebben ze ongeveer 10 jaar geleden een nieuwe ZZR uit mijn garage gehaald, ik baal daar nu nog van, en wat m'n opmerkingen over dat meisje met die Raptor betrefd, ik heb echt een probleem met zulke heldhaftige buurmannen.
 
dit houden we in de gaten!!!
kan me nog vaag iets herinneren van een minimeeting bij iemand in de straat met 50 man.....om 6.00 uur zondagochtend _O-


ik heb nog even gezocht: dit was het bewuste verhaal *O*
Lady J's "Wakker Worden Buurman" meeting
Joyce007.JPG
 
dank voor alle steuntoezeggingen. Heb vandaag met de buurtagent gesproken, hij was even in de straat wezen kijken en was het met me eens. Hij heeft al geprobeerd m'n buurman aan te spreken, maar die was niet thuis. Ik ga nu eerst m'n motor naar mijn vriend z'n garage brengen, want ik ga vanaf zondag met vakantie. Daarna gaat de buurtagent opnieuw proberen met de buurman te babbelen. En als het niet lukt, dan roep ik jullie hulp graag in, lijkt me wel wat, zo'n meeting voor de deur :} :} ;)
 
Laatst bewerkt:
dank voor alle steuntoezeggingen. Heb vandaag met de buurtagent gesproken, hij was even in de straat wezen kijken en was het met me eens. Hij heeft al geprobeerd m'n buurman aan te spreken, maar die was niet thuis. Ik ga nu eerst m'n motor naar een vriend met een garage brengen, want ik ga vanaf zondag met vakantie. Daarna gaat de buurtagent opnieuw proberen met de buurman te babbelen. En als het niet lukt, dan roep ik jullie hulp graag in, lijkt me wel wat, zo'n meeting voor de deur :} :} ;)
Ja, mij ook ! En kennelijk al eens eerder met succes uitgevoerd op een vroege ochtend zo te lezen. Robbert19702001 was al van de partij geloof ik. Als indiener van het voorstel kan ik het niet maken om te schitteren door afwezigheid, dus count me in (Fiets komt echter wel rond 9-9 binnen). We slepen dan eventueel onze F800ST topic maatjes mee. Vast wel meer gegadigden te vinden. :Y :] :Y *O* :Y *D :Y
(Mits onze buurtsnor geen gedragsveranderingen teweegbrengt)
 
Laatst bewerkt:
Had er wel bij willen zijn, maar de motor is nog niet teruggevonden ( zal wel niet meer gebeuren denk ik) Verzekeringsman vandaag over de vloer gehad. Goede man, ik hoop dat ik een snelle afhandeling krijg en ik deze zomer nog kan rijden.
 
Sterkte!

Het wordt echt tijd dat dit eens wat harder aangepakt wordt!
Vorig jaar was ik in Vaals bij het drie-landen punt.
Ik werd al gewaarschuwd door de man van de uitkijktoren dat er daar gemiddeld 4 motoren per week gejat worden vlak voor de terrasjes.

Daders: Een groepje polen met een busje wat vanuit daar meteen de grens overduikt.

Het zal me niets verbazen dat je motor ook in het buitenland terecht zal komen.
Zou een GPS systeem niets zijn? Zoiets hebben ze tegenwoordig voor huisdieren ook, dus klein zat om in een motor te verbergen lijkt me zo...

Zal er eens wat meer over opzoeken. Ik weet dat je hier nu niets aan hebt, maar wellicht dat het een veiliger gevoel geeft in de toekomst als je gewoon op de kaart kunt zien waar je motor op dat moment is...

Succes met de afhandeling!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan