Nieuwe motor gestolen

vfr alex 23

Rookie
23 mrt 2005
28
0
Amsterdam
;( ;( ;(
Net een nieuwe motor gekocht, GSX-R 750 aniversary.
5 dagen oud en vanacht gejat.
Gezien door de overburen, maar niet gereageerd.
Net 500 km op de teller
Ik was hem nog aan het inrijden.
Als jullie iemand op zo'n motor zien met kenteken MP-DN-68
Gelijk afschieten!!!!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/392023/a85411d8dc52276d404b1f62203d608e (IMAGE_00085.jpg)​
 
Zwaar klote!

Veel succes met de afwikkeling... Zal vast wel goed verzekerd zijn?

Nummer zoveel...
 
echt kut
hoe weten ze dat toch zo snel?
full
 
Jezus, ik ga binnenkort ook motor halen en ik word echt bang dat ie meteen volgende dag gestolen wordt. Volgens mij is er een bende actief. Ik hou mij ogen open.
Veel sterkte :(

Misschien helpt het ook als je even woonplaats even door geeft?
 
Dank jullie voor alle reaktie's, Ik woon in Amsterdam, en had mijn vorige motor al 6 jaar op dezelfde plek staan, nooit iets mee gebeurd,
EN NU..........
Kut
 
Gefeliciteerd dan maar, dan heb je er welgeteld 5 dagen van kunnen genieten, kun je nu minstens 5 weken 's nachts wakker blijven terwijl je ligt na te denken over hoe je die kl##tzakken te grazen kunt nemen. :(
Blijf met je poten van andermans spullen!!!
 
Fak!! 5 dagen?! die zijn getipt :Y the bastards!!!!
Maargoed, aan je foto te zien heb je het sleuteltje nog :9
Maar denk nog ff terug aan Da Liks ;)
Zijn bike is ook terug... (kijk niet hoe, maaaaar hij is terug)
 
Waar moet dat heen. Kan er nu niemand meer met zijn kleretengels van ander mans motor afblijven. Sterkte met je verlies.
 
GVD :(

Sterkte!


......lees verd*mme nu wel heel erg veel dat motoren gestolen worden ;(
Allemaal gore ^$#@^#$%@#$% zijn het :(
 
Wat een K*T zooi... :( die zijn idd getipt. Door de overburen misschien :X hebben er toch naar staan te kijken. Maar blijft zeker klote. Goed verzekerd neem ik aan?

Succes met de afhandeling.

Was je zelf niet thuis? Omdat je zegt dat ze binnen geweest zijn. Moet bij mij toch heel wat gebeuren willen ze mijn sleutels jatten binnen.
Bij een maat van mij zijn ook een keer zijn sleutels binnen gejat en toen ook maar gelijk even zijn dik gepimpte wagen mee genomen. Ik neem ze tegenwoordig standaard mee naar de slaapkamer (de sleutels dan hé :9 ).

[edit]Die gasten waren trouwens ook getipt!
 
Ligt het aan mij of wordt er dit jaar wel 10 keer zoveel motoren gejat dan vorig jaar? :? :( Ik lees helaas om de paar dagen wel weer een nieuw "mijn motor is gejat" topic ;(


Als hier zo'n stuk ongedierte mijn motor probeert te jatten ga ik de motorzaag op hem uitproberen, liever een paar jaar gevangenis (kut NL met zijn rechtsysteem) dan dat er zo'n hufter nog vrij rondloopt!
 
:( :( :( :( de zoveelste al in een paar weken :( :( :( :(

het moet niet gekker worden, werk je keihard voor een leuke hobby, neemt een ander hem even mee.

was toch wel all-risk verzekerd???


shoot to kill!!!!!!
 
Tja, ze zijn ook in het huis geweest en hebben de sleutels weggehaald.

Ik leef met je mee
:( ,Dit is typisch een motor op bestelling,iemand zoekt een bep.type motor en vervolgens spotten ze denk ik via RDW (op naam zetten)? de motor en wachten hun kans af.Denk dat je fiets nu in onderdelen of in z'n geheel al in het buitenland is :( :( '( ,
sterkte en daa-grtn, 8-)
 
;( ;( ;(
Net een nieuwe motor gekocht, GSX-R 750 aniversary.
5 dagen oud en vanacht gejat.
...........
Als jullie iemand op zo'n motor zien met kenteken MP-DN-68
Gelijk afschieten!!!!
Heb je al gauw een Smith & Wesson voor nodig als je het goed doet. Neen; wij blijven het hoofd koel houden. Mijn voorkeursbehandeling blijft......
11353499

Kans op recidive wordt aanmerkelijk verkleind. :W
 
Klote man.

Maareh je zegt dat de buren iets hebben gezien maar niet hebben gereageerd??? Wat hebben ze gezien dan?? Een busje of een auto ofzo?? Meld zoveel je weet en zet het op het forum, misschien ziet iemand wat en krijg je zo'n zelfde aktie als bij die motor van Da Liks. :9

Sterkte.
Jerlup
 
de buren hebben zeker een bordje in de keuken hangen
ik stond erbij en keek erna



[me] maar durfde niets te doen.... gelijk afschieten die gasten[/me]


waarschijnlijk staat ie al in zo'n oostblokland :(
 
Fucking hell.....5 dagen kunnen genieten en nu is het al voorbij. Hoop dat je all-risk ben verzekerd!?!

:( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan