Nieuwe motor GSXR 750 :)

Heb binnekort een nieuwe motor een Suzuki GSXR 750.
Wou hem eigenlijk pas volgend jaar kopen maar kreeg een heel mooi bod *D

Heb me R6 nou iets langer dan een maand maarja maak niet uit heb nou (binnekort) een bijna nieuwe GSXR 750 van dec 2001 met 4500 km op de klok..

Dus KJ'tje ben nu niet meer het buitenbeentje met de enigste yamaha tussen alle soesjes ;) :P

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :}

Volgens de Master Bike 2002 test van Motorrad gehouden onder de de snelste/beste 12 supersports stap je nu over van de beste motor in de Supersport klasse (R6) naar de beste motor in de Superbike klasse...sterker nog, de R750 werd wéér uitgeroepen tot de beste overall :}

René :]

P.S. nu veel oefenen om deze kwaliteiten volledig te kunnen benutten!!!
 
ik heb zo'n idee dat het B@#@@shit was want hij heb zn R6 nog en geeft hem eind september een beurt dus.........

bovendien is de GSX-R750 er niet en 25 KW })
 
Op maandag 02 september 2002 09:54 schreef markuses het volgende:
Gisteren voor het eerst in hoevelaken geweest. Ik ben zelf geen voorstander van klaverbladen (lees vangrails) maar ik las dat die daar niet waren dus.... ik er naartoe met een maatje.

Eerst ff een paar rondjes warmgereden en gekeken hoe de weg er bij lag qua grip e.d. toen ben ik er voor gaan zitten en ging lang niet slecht.

Op een gegeven moment zag ik jackass rijden en mijn maatje zei dat ie zn steppies liet vonken, iets wat ik niet echt geloofde, dus ik achter hem aan en kon het met mn eigen ogen zien :} .

Ben helemaal aan snot gereden door een ventje dat net 2 maanden motor rijd, snap er niks van, ik snap wel dat als je er vaak rijd dat je wat harder gaat maar hij haalde een snelheid die ik noooit zal rijden, daarvoor is mijn motor en mijn leven me te lief :) .

Nog ff met randy gereden en wat anderen, al met al toch erg leuk gereden daar en veel stuntjes gezien. Wheelies/stoppies blijven toch wel kickuh om te zien.



oh ja jackass respect hoor voor je bochtensnelheden :} :) . Maar als ik over 3 maanden lees dat je op de intensive care (of erger) ligt vind ik het niet raar.
 
"Ben helemaal aan snot gereden door een ventje dat net 2 maanden motor rijd, snap er niks van"

"Ben op mn plaats gezet"

"Ik kan eigenlijk helemaal niks"

"Ik heb een 10 KW rijbewijs"





wil het nog wel 10x herhalen hoor vink niet zo'n ramp }) }) }) }) }) })
 
Goh je bent wel erg geschrokken he je hebt het er nogsteeds over.. Waarom open je geen topic.. Ben aan snot gereden door een ventje dat net 2 maanden zijn rijbewijs heeft :P


Ow en de gixxer 750 moet ff w8en.. volgend seizoen komt die.. mocht hem nu nog niet kopen van mijn ouders ;( WANT dat is volvermogen.. (de R6 is 25 kw ;) )
 
Goh je bent wel erg geschrokken he je hebt het er nogsteeds over.. Waarom open je geen topic.. Ben aan snot gereden door een ventje dat net 2 maanden zijn rijbewijs heeft :P


Ow en de gixxer 750 moet ff w8en.. volgend seizoen komt die.. mocht hem nu nog niet kopen van mijn ouders ;( WANT dat is volvermogen.. (de R6 is 25 kw ;) )

Bwaaaahahahahhahaha :z
 
Op maandag 02 september 2002 18:01 schreef jackass het volgende:
ik begin volgende week met opleiding motorrijinstructeur dus misschien kan ik je straks wel lesgeven (ALS je ooit weer gaat rijden) zo'n opstap lesje voor als je heel lang niet meer gereden heb

vervelend hè, achter af dingen weg halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goh je bent wel erg geschrokken he je hebt het er nogsteeds over.. Waarom open je geen topic.. Ben aan snot gereden door een ventje dat net 2 maanden zijn rijbewijs heeft :P


Ow en de gixxer 750 moet ff w8en.. volgend seizoen komt die.. mocht hem nu nog niet kopen van mijn ouders ;( WANT dat is volvermogen.. (de R6 is 25 kw ;) )

hahahahhahahah

ik heb net mn motor verkocht ga niet meer rijden



en ik kan idd over niks anders meer praten ..........pfff
 
Op maandag 02 september 2002 18:01 schreef jackass het volgende:
ik begin volgende week met opleiding motorrijinstructeur dus misschien kan ik je straks wel lesgeven :+ (ALS je ooit weer gaat rijden :P ) zo'n opstap lesje voor als je heel lang niet meer gereden heb

niet teveel praatjes nou he! staat je niet
 
WOW, Heb ook een GSXR600.. Maar de ultieme motor voor dit moment is toch inderdaad de GSXR750!!
Goeie keuze en welkom bij de suziefamilie!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan