MetalSpeedy
Die hard MF'er
vraagje ....
Ik heb voor mijn nieuwe suzuki gsr een leovince uitlaat gekocht ,
nou dacht ik om die ineens te monteren ...
mijn dealer raadt mij aan om te wachten met de uitlaat tot de motor is ingereden en dan ook ineens de mapping aan te passen .
=> is het nu zo erg om ineens die nieuwe uitlaat te monteren ??
men kan toch ook inrijden met een andere uitlaat he ??
en de speciale versie van suzuki gsr heeft een yoshimaro? uitlaat .. dusss ...
=> waarom zou de mapping verandert moeten worden ??
ik weet dat door de uitlaat een vermogenwist, maar ook een vermogenverlies meer verkregen kan worden ... maar dat zal toch zeker geen 10 pk zijn ??
Ik heb voor mijn nieuwe suzuki gsr een leovince uitlaat gekocht ,
nou dacht ik om die ineens te monteren ...
mijn dealer raadt mij aan om te wachten met de uitlaat tot de motor is ingereden en dan ook ineens de mapping aan te passen .
=> is het nu zo erg om ineens die nieuwe uitlaat te monteren ??
men kan toch ook inrijden met een andere uitlaat he ??
en de speciale versie van suzuki gsr heeft een yoshimaro? uitlaat .. dusss ...
=> waarom zou de mapping verandert moeten worden ??
ik weet dat door de uitlaat een vermogenwist, maar ook een vermogenverlies meer verkregen kan worden ... maar dat zal toch zeker geen 10 pk zijn ??