Nieuwe motor in de familie, PICS!

aprilia2000

MF veteraan
In memoriam
13 apr 2002
6.366
0
Grijpskerke
Vandaag heeft mijn vader een 2e hands 2001 R6 aangeschaft! Mooi ding :} , nu moet er alleen nog een andere uitlaat voor komen (waarschijnlijk een Hotcam) en ook wilt hij er een Double Bubble ruitje op, welk merk raden jullie aan? Zelf heb ik een MRA op m'n SV en die bevalt goed, zijn er mensen met een MRA Double Bubble op hun R6? Zo ja, ff reageren a.u.b.
Foto's van de R6:
01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg
 
nondeju, die ziet er beter uit als die van mij nu :)
Leuk ding ja... of course! :)
 
Erg mooie motorfiets.....

Zijn die achterlichten ook te krijgen voor het 2000 model....vind ze wel errrug moooi...

Veel rijplezier toegewenst.. :] :] :]
 
Erg mooie motorfiets.....

Zijn die achterlichten ook te krijgen voor het 2000 model....vind ze wel errrug moooi...

Veel rijplezier toegewenst.. :] :] :]

Ja dat is mogelijk. Het kost je (bij mijn dealer) ongeveer 500 euro!
(nieuwe undertray, accubak, spatbord, achterlicht, accu en montage).
 
Mijn vader rijdt op een 'bankstel' 8-) ... dan is dit toch wel even wat anders he! Ik denk niet dat ik hem kan overhalen, moeders trekt het niet achterop dat zadeltje :+ En bij mijn motor kan ze niet eens achterop komen.

Dit kleurtje vind ik wel gaaf, eigenlijk de enige kleur waarin ik een R6 zou willen hebben.
 
Xaus heeft gelijk!!!! Mijn broer heeft ook een Leo Vince onder (naast) zijn R6 hangen...en dat is zooooooo mooi (en klinkt super). Wel de carbon nemen hoor...
 
Mijn vader heeft een Two Brothers Racing uitlaat voor de R6 gekocht en die is er gisteren op gegaan. Een ovale Titanium High Mount, niet een extreem hoge (zoals onder de SV) maar wel hoger als origineel. Ik zal foto's plaatsen zodra de nieuwe knipperlichjes er ook opzitten.
Dit is de uitlaat (niet op m'n vaders R6, maar ff voor het idee hé), alleen is dit een Alu en er zit een Titanium op.
TBR-R6HighALu_2.jpg
 
Is die kentekenplaathouder (mooi woord...) standaard? Meestal vind ik die standaard dingen niet mooi, maar deze is wel aardig eigenlijk! Niet zo lomp in elk geval.
 
Die kentekenplaathouder is nog origineel, maar die wordt binnenkort vervangen!
De uitlaat is inmiddels vervangen en hier zijn de eerste foto's:
uitlaat.jpg


uitlaat2.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan