Nieuwe motor in de familie, PICS!

Marcel, is die twobrothers "Streetlegal"??? 8-)

Ik heb een R6 van 2003 en daar is over 3 weken de twobrothers highmount voor leverbaar. Maar ik heb geen zin om iedere keer een bekeuring te krijgen voor te veel lawaai. :X
 
Marcel, is die twobrothers "Streetlegal"??? 8-)

Ik heb een R6 van 2003 en daar is over 3 weken de twobrothers highmount voor leverbaar. Maar ik heb geen zin om iedere keer een bekeuring te krijgen voor te veel lawaai. :X
streetlegal lekker belangrijk...
koop gewoon de pijp die je mooi vind joh...95% die rijdt met andere pijpen is te luid...en politie doen er nix aan hoor :)
 
Marcel, is die twobrothers "Streetlegal"??? 8-)

Ik heb een R6 van 2003 en daar is over 3 weken de twobrothers highmount voor leverbaar. Maar ik heb geen zin om iedere keer een bekeuring te krijgen voor te veel lawaai. :X
Nou, dat denk ik niet hoor, het geluid wordt er wel harder door maar niet asociaal hoor. Geloof mij maar als ik zeg dat het gewoon een mooi geluidje is en dat de buren niet zomaar beginnen te klagen (da's bij de SV wel anders :) )

Op vrijdag 14 maart 2003 12:32 schreef NapO het volgende:streetlegal lekker belangrijk...
koop gewoon de pijp die je mooi vind joh...95% die rijdt met andere pijpen is te luid...en politie doen er nix aan hoor :)
:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan