Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
een maat van mij kreeg bij zijn nieuwe fireblade het advies om zo hard te gaan dat de olie in het blok de kans niet krijgt om naar voren te komen
dus achter in het blok
dit betrof een nieuwe cbr900rr die na het inrijden een redelijk stuk over de 300 km/h ging deze machine is nu 6 jaar oud en heeft nog steeds geen problemen maar is bloed snel
een maat van mij kreeg bij zijn nieuwe fireblade het advies om zo hard te gaan dat de olie in het blok de kans niet krijgt om naar voren te komen
dus achter in het blok
dit betrof een nieuwe cbr900rr die na het inrijden een redelijk stuk over de 300 km/h ging deze machine is nu 6 jaar oud en heeft nog steeds geen problemen maar is bloed snel
Maat van mij heeft 4 nieuwe R1's ingereden: '98 en '00 volgens het boekje en die verbruikten behoorlijk tot veel olie. '02 en '04, stevig en die verbruiken haast geen olie. Zeg jij het maar.....bloedsnel en 1 liter olie op 500 km.
Maat van mij heeft 4 nieuwe R1's ingereden: '98 en '00 volgens het boekje en die verbruikten behoorlijk tot veel olie. '02 en '04, stevig en die verbruiken haast geen olie. Zeg jij het maar.....
Niks theorie, dit is gewoon een praktijkvoorbeeld.dan ben ik benieuwd wat de theorie erachter is. wat voor goed effect dat raggen heeft tegenover rustig inrijden...
Het allerbelangrijkste is heel goed warm rijden en de 1e paar honderd km's alles rustig op elkaar in laten slijten, daarna mag het wel ietsjes pittiger. Maar uiteraard niet, garage uit, toerenbegrenzer in
Maat van mij heeft 4 nieuwe R1's ingereden: '98 en '00 volgens het boekje en die verbruikten behoorlijk tot veel olie. '02 en '04, stevig en die verbruiken haast geen olie. Zeg jij het maar.....