Vampie
MF veteraan
Na mijn slippertje met mijn nieuwe achterband, www.motor-forum.nl/forum/topic/63475 lag de motor toch meer in elkaar dan ik in eerste instantie dacht en met de hulp van de verzekering, maar een nieuwe uitgezocht.
Dit is toch wel meer mijn type motor.
Na twee SV's gehad te hebben op een hornet overgestapt, echter er achter gekomen dat zo'n sv toch meer "mijn" type motor is. Lekkere twee cilinder roffel en niet dat vermogen dat er pas bij 7000 tpm inkomt
wel meteen de achterkant veranderd, hoe verzinnen ze het toch om zo'n enorm stuk plastic erop te bouwen? ( net als de Kawa 636)
In de regen wordt je rug wel een beetje vies, maar het oog wil ook wat
Die zwarte duo cover wordt nog een gele, de undertray blijft zwart.
Dit is toch wel meer mijn type motor.
Na twee SV's gehad te hebben op een hornet overgestapt, echter er achter gekomen dat zo'n sv toch meer "mijn" type motor is. Lekkere twee cilinder roffel en niet dat vermogen dat er pas bij 7000 tpm inkomt
wel meteen de achterkant veranderd, hoe verzinnen ze het toch om zo'n enorm stuk plastic erop te bouwen? ( net als de Kawa 636)
In de regen wordt je rug wel een beetje vies, maar het oog wil ook wat
Die zwarte duo cover wordt nog een gele, de undertray blijft zwart.
Laatst bewerkt door een moderator: