Nieuwe motor

fietsertje

MF veteraan
10 okt 2002
6.158
9
zuid holland
ja ja sinds gisteren is fiets eigenaar van een tuono uit 2004 *D al een paar keer op gereden (was van tuoontje) en nu issie lekker van mij *O* nu wachten tot de pekel een beetje is weggespoeld en dan kan ik er lekker mee gaan sturen.

IMG_6730_%28Large%29.JPG


mijn cbrretje blijft ernaast gewoon als woon werk fiets dus daar hoef ik gelukkig geen afstand van te doen!
 
woh

netjes!!!
veel plezier :+

je zou zeggen dat je je motor ergens anders vandaan zou halen :+

gaat deze volgend jaar ook misbruikt worden als wwfiets?
 
Laatst bewerkt:
woh

netjes!!!
veel plezier :+

je zou zeggen dat je je motor ergens anders vandaan zou halen :+

gaat deze volgend jaar ook misbruikt worden als wwfiets?
nee, is te duur qua banden, kettingsets en benzine ;) dan is het voordeliger de cbr ernaast te houden. Dus puur voor de plezierritjes, eifelweekenden en af en toe een keer woon werk als het mooi weer is.

@ faithy, we gaan zaterdag kijken voor een bmw
 
Laatst bewerkt:
die zijn gaaf he :P zowiezo de mooiste kleuren voor een oer tuono.
heb er sinds kort een SP uitlaat, SP EPROM en K&N filter op zitten. heerlijk zenuwachtig en pure kracht overal })

veel plezier ermee!

 
Net ingereden :P

Wel makkelijk met regen en storm, bij die BMW kun je wel in de luwte staan ;)
 
Hee, die fiets heb ik wel eens op Skeef gezien O-)

*O* Gefeli *O*

En veel keimooie kms natuurlijk!
 
ja ja sinds gisteren is fiets eigenaar van een tuono uit 2004 *D al een paar keer op gereden (was van tuoontje) en nu issie lekker van mij *O* nu wachten tot de pekel een beetje is weggespoeld en dan kan ik er lekker mee gaan sturen.

[afbeelding]

mijn cbrretje blijft ernaast gewoon als woon werk fiets dus daar hoef ik gelukkig geen afstand van te doen!


Echt COOL :} *O* *O*

Volgende MFFM ff komen Poseren he? *O* *O* :Y
 
Mooie fiets zeg! :Y :9 , Maar ik blijf het een min-punt vinden aan die Aprilia's en dat is die enorme lelijke kanonsbuis van een uitlaat! Dat vind ik persoonlijk.... :N |( :N

Veel plezier ermee! ;)
 
Mooie fiets zeg! :Y :9 , Maar ik blijf het een min-punt vinden aan die Aprilia's en dat is die enorme lelijke kanonsbuis van een uitlaat! Dat vind ik persoonlijk.... :N |( :N

Veel plezier ermee! ;)

:^

Staat niet echt tot verhouding met de fiets zelf idd maar smaken verschillen en het valt evt. nog wel aan te passen.

Voor de rest zeer nette fiets en veel plezier ermee! :] :]
 
jullie merken in NL nog weinig van de recessies zo te zien..... :X

gefeliciteerd met je bike fietsertje :Y *O*
 
Mooie fiets zeg! :Y :9 , Maar ik blijf het een min-punt vinden aan die Aprilia's en dat is die enorme lelijke kanonsbuis van een uitlaat! Dat vind ik persoonlijk.... :N |( :N

Veel plezier ermee! ;)

doe gooi je 'r toch als eerste af en vervang je lekker door een mooie SP titanium :W

gave bike fietser, gefeli :W
 
nee, is te duur qua banden, kettingsets en benzine ;) dan is het voordeliger de cbr ernaast te houden. Dus puur voor de plezierritjes, eifelweekenden en af en toe een keer woon werk als het mooi weer is.

@ faithy, we gaan zaterdag kijken voor een bmw

Niet veel anders als met de Falco :+

Maar mooi ding! Veel plezier er mee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan