Ik kan het toch niet laten. Ik wil even laten weten dat ik naast mijn Suzuki SV650s nu ook een Kawasaki ZZR600 gaat rijden. Het begon een maand of twee geleden naar het zoeken naar een woon- / werkmotor omdat mij SV inmiddels al best veel gereden heeft in die twee jaar (60.000 km). Ik had deze nieuw, maar ik wil er nog leuk op blijven rijden. Dus die andere gaat nu veel kilometers rijden. Toen zag ik pas in Dark Angel zo\'n ZZR en die vond ik mooi. Even gezocht, en die prijs viel mee. En vorige week belde mijn garage op dat hij iets leuks had staan, etcetera...
Maandag heb ik een proefrit gereden. Het is er één uit \'94, in de 12.000 km, ziet er prima uit, geen schade. Kost F 12.950,-, maar voor dit geld krijg ik een nieuwe set banden Bridgestone BT010 (rij ik nu ook op), en een Givi kofferdrager (is niet zo mooi, maar goed, die heb ik nodig), oh ja en een beurt natuurlijk. En vanmorgen heb ik hem gekocht!
Het is geen twee cilinder, maar volgens mij uitstekend voor woon- / werkverkeer, en hij gilt wel lekker
.
Dit is ze niet, maar wel een piccie:
En ik ben blij blij blij... (Weet iemand trouwens een website / club of iets anders interessant op Internet over deze motor? TNX, Martin.)
Maandag heb ik een proefrit gereden. Het is er één uit \'94, in de 12.000 km, ziet er prima uit, geen schade. Kost F 12.950,-, maar voor dit geld krijg ik een nieuwe set banden Bridgestone BT010 (rij ik nu ook op), en een Givi kofferdrager (is niet zo mooi, maar goed, die heb ik nodig), oh ja en een beurt natuurlijk. En vanmorgen heb ik hem gekocht!
Het is geen twee cilinder, maar volgens mij uitstekend voor woon- / werkverkeer, en hij gilt wel lekker

Dit is ze niet, maar wel een piccie:
En ik ben blij blij blij... (Weet iemand trouwens een website / club of iets anders interessant op Internet over deze motor? TNX, Martin.)
Laatst bewerkt: