Nieuwe motor?

johan250cc

Rookie
17 apr 2003
1
0
Luttelgeeste
Hey,
Ik ben 17 jaar, en ik wil volgend jaar een motor kopen. Maar ik weet niet wat voor 1. Het moet een mooie en betrouwbare motor zijn. :] Ik dacht aan een honda cbr600 of iets dergelijkst. Max. bedrag is tot de 4000 euro.

En nog een vraag kan ik nou beter een 600cc kopen met een begrenser of eerst een 125 cc en dan later een 600. Ik hoor het wel van jullie.
 
Ja sorry hoor maar beetje onzinnige topic :? (wil verder niet zeikerig overkomen ofsow hoor).

Ik ga over 1 jaar een motor kopen tjah.........ken je toch nog helmaal niet zeggen man hoe je er dan voorstaat???

misschien zak je wel 10 keer voor je examen en wordt je budget ineens 3000 euro (maby stom voorbeeld maar je snapt me wel)

Maarja toch suc6 ermee met je rijbewijs en je aankoop van je moto!!!
 
Koop dan eerst een goedkopere dan meteen je droom-motor. Kun je tenminste nog een keer op je bek gaan en daarna doorblijven rijden in plaats van gelijk bankroet. (En op je bek gaan doe je vast wel vroeg of later)
 
Koop dan eerst een goedkopere dan meteen je droom-motor. Kun je tenminste nog een keer op je bek gaan en daarna doorblijven rijden in plaats van gelijk bankroet. (En op je bek gaan doe je vast wel vroeg of later)

Das ook weer flauwekul een oom van mij rijdt al 30 jaar motor en heeft vorige zomer voor de eerste keer een schuivertje gemaakt moet je dan 30 jaar op een motor rijden die je eigenlijk niet mooi vindt?????
 
Terug
Bovenaan Onderaan