Nieuwe motor

16 feb 2003
121
0
Beek en Donk
Beste mensen,

Vrijdag heb ik mijn Honda CBR600FS opgehaald en natuurlijk flink rond geblazen.
Wat een lekkere fietsje zeg, geen problemen met sturen of schakelen.....niks. Hij glijd gewoon elke bocht in die je maar wilt en op de rechte stukken moet ik wel verrekes vasthouwen.

Vandaag ook wezen knallen met menne maat`Brammetje Gixxer` op de `baars` bij Tilburg. Mooie speeltuin daar alleen jammer van die mietjes op het viaduct in hun blik. Nog op de carpool plaats geweest stonden enkele MF-leden, niet dat ik er iemand van ken maar toch ben ik er geweest.

Nu weer wachten op een mooie zater- of zondag en dan ik het weer genieten.

Groeten en tot snel...............
 
Vandaag ook wezen knallen met menne maat`Brammetje Gixxer` op de `baars` bij Tilburg. Mooie speeltuin daar alleen jammer van die mietjes op het viaduct in hun blik. Nog op de carpool plaats geweest stonden enkele MF-leden, niet dat ik er iemand van ken maar toch ben ik er geweest.
Ben er ook nog ff geweest (rond 16:30) maar er was niet veel te doen. Kwam net een motoragent aanrijden, dus volgens mij was het weer tijd om op te stappen.

Heb nog 1 MF'er zien staan, maar wist niet wie het was. Keken wel raar naar die Beemer van mij, is toch niks mis mee *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan