Nieuwe motor!!!

Wat wil je voor geluid?

Akra= exclusieve pijp met bescheiden geluid, maar klinkt op een Soes werelds (toeren). Meest geile pijp die te koop is (persoonlijk).

Hotcam= niet verkeerd, maar minder esclusief (ook kwa geluid niet echt speciaal). Wel mooi om te zien

Yoshi= mooi-lawaai demper (zeker de RS2), harder kan bijna niet..

Al gedacht aan een Bos (carbon)? Niet exclusief om te zien, maar zeker een heel mooi donker geluid. Pas bij 10.000+ toeren begint ie mooi te janken.

Zo zijn er nog wel wat merken te noemen, maar de bekendste heb je nu wel.

Ga je voor design of voor geluid?

Ik zou gaan voor de Akra!!

BTW; proficiat met je goede keus (mooie kleur ook)
Dank je, en dank je voor je uitgebreide beschrijving. Mede ook naar aanleiding van de andere reacties ga ik denk ik idd voor de Akrapovic.

Heeft er misschien iemand een WAVje van een Soes met Akrapovic erop?
 
Hele mooie fiets, proficiat.

Ga voor de Akrapovic, geen discussie. Als je hem wilt horen, ik heb er ook een. Dus das mogelijk.


He Paul, als ik nu zeg dat ik een R1 wil kopen, is er dan ook het een en ander mogelijk?? :P

O ja, bananeman gefeliciteerd met je nieuwe fiets!
Beste keus imo :} :}

Hou me ff op de hoogte als je hem hebt of ie idd
moeilijker te besturen is voor de beginnende rijder.
 
Gefeliciteerd!

TIP: verander je naam in: Bananensoes :+

Heee versierde banaan, waarom ben je versierd? Omdat je feest viert? Ohw... gelijk heb je! Ik wist wel dat je na de juiste duwtjes wel de verstandige keuze zou maken :) Ga jij maar lol maken versierde banaan!

Maar je kan je naam veranderen in wat je wel, ik verbouw je naam toch wel weer })
 
Hee Prakkie...gefeliciteerd :+

Wat is het toch lekker om knopen door te hakken ;)

Veel plezier met je nieuwe fiets :] :] :]
 
He Paul, als ik nu zeg dat ik een R1 wil kopen, is er dan ook het een en ander mogelijk?? :P

O ja, bananeman gefeliciteerd met je nieuwe fiets!
Beste keus imo :} :}

Hou me ff op de hoogte als je hem hebt of ie idd
moeilijker te besturen is voor de beginnende rijder.

U vraagt, wij draaien, wat had je zelf in gedachten????
 
Altijd goed om eens wat dempers te beluisteren, mits dat kan.

Van harte en heel veel plezier met je nieuwe motor :]
 
Hejjjjj goed man! Gefeliciteerd met die mooie fiets van je.
Btw. ik heb onder mijn GSX de Laser Hotcam zitten, dus als je effe wil luisteren kan dat. Vet geluidje, ben er wel blij mee.
Maar keus is aan jou!
 
Moet je life horen, waar woon je en hoe laat heb je de koffie bruin??
Yep, heb em ff gehoord toen ik mee ben geweest naar de Ring afgelopen keer, had nog nooit een Akrapovic "in het echt" gehoord ;) Klonk goed, en hij is erg mooi om te zien. Ik denk dat ik 'm maar neem :) Eenduidig advies van de MFers :)

Ikke woon in Eindhoven, jij toch in Weert he? Ik moet de Gixxer toch inrijden, dus als het uit zou komen kom ik ff een keer langs?
 
Yep, heb em ff gehoord toen ik mee ben geweest naar de Ring afgelopen keer, had nog nooit een Akrapovic "in het echt" gehoord ;) Klonk goed, en hij is erg mooi om te zien. Ik denk dat ik 'm maar neem :) Eenduidig advies van de MFers :)

Ikke woon in Eindhoven, jij toch in Weert he? Ik moet de Gixxer toch inrijden, dus als het uit zou komen kom ik ff een keer langs?

Vriend je bemt altijd welkom, even een mailtje van te voren....

Ben trouwens wel benieuwd die fiets eens in het echt te zien. :P
 
Ook van harte van mijn kant. Schitterende fiets! :}

Op de Baars was er vandeweek ook zo eentje. Supermooie kleuren!!
 
Lekker hoor :9 Gefeli, maar zo'n snelle fiets vraagt er wel om risico-vol bereden te worden :P
 
He gefeliciteerd man!!!

Eindelijk de wijsheid in pascht gekregen!!!!

Hier ga je geen spijt van krijgen, echt een superfiets!!!!
 
Ik heb de knoop doorgehakt: het is de zilver/blauwe 2002 Suzuki GSX-R600 geworden. A.s. zaterdag om 09:00 ga ik 'm ophalen :)

Heb er nog stalen remleidingen, andere remblokken en demper bij geregeld.

Wat de demper betreft: ik moet nog een keuze maken, maar ik kan in principe elke slip-on kiezen die ik wil. Ik twijfel o.a. tussen Akrapovic, Leovince, Yoshimura en de Laser Hotcam. Iemand tips/ideeën? Hotcam heb ik op m'n ZX6R gehad en dat was :9~

Ik ben trouwens oprecht van plan om deze keer alles heel te houden }) ;)


I'm happy *D :) :} ;)


Deze dus:
gsxr600.jpg

Waar heb je hem gekocht????
 
Vette fiets!!!!
Mooie kleuren.
Veel veilige en speelse kilometers natuurlijk.
Uitlaat? Tja ..... yoshi RS3 nemen en paar oordoppen kopen.
Yoshi klinkt onwijs tof
 
Terug
Bovenaan Onderaan