Nieuwe motor!!!

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)
Ik heb de knoop doorgehakt: het is de zilver/blauwe 2002 Suzuki GSX-R600 geworden. A.s. zaterdag om 09:00 ga ik 'm ophalen :)

Heb er nog stalen remleidingen, andere remblokken en demper bij geregeld.

Wat de demper betreft: ik moet nog een keuze maken, maar ik kan in principe elke slip-on kiezen die ik wil. Ik twijfel o.a. tussen Akrapovic, Leovince, Yoshimura en de Laser Hotcam. Iemand tips/ideeën? Hotcam heb ik op m'n ZX6R gehad en dat was :9~

Ik ben trouwens oprecht van plan om deze keer alles heel te houden }) ;)


I'm happy *D :) :} ;)


Deze dus:
gsxr600.jpg

 
Laatst bewerkt:
Piccies?????!!!!!!!

Gefeliciteerd trouwens :)

Edit: lekker hoor :9~
 
Laatst bewerkt:
Gefeli bananeman!!!!! Goede keuze!!!! :} :} Kunnen we samen naar de baars joehoe.....

En over die demper, wacht nog ff man. Eerst maar eens luisteren naar de divers merken en dan beslissen toch?

Waar heb ie 'm gekocht?
 
Gaaf man! Weer een soes erbij! :P

Veel plezier ermee en misschien zie ik hem binnenkort op de Baars wel.... 8-)
 
Wat wil je voor geluid?

Akra= exclusieve pijp met bescheiden geluid, maar klinkt op een Soes werelds (toeren). Meest geile pijp die te koop is (persoonlijk).

Hotcam= niet verkeerd, maar minder esclusief (ook kwa geluid niet echt speciaal). Wel mooi om te zien

Yoshi= mooi-lawaai demper (zeker de RS2), harder kan bijna niet..

Al gedacht aan een Bos (carbon)? Niet exclusief om te zien, maar zeker een heel mooi donker geluid. Pas bij 10.000+ toeren begint ie mooi te janken.

Zo zijn er nog wel wat merken te noemen, maar de bekendste heb je nu wel.

Ga je voor design of voor geluid?

Ik zou gaan voor de Akra!!

BTW; proficiat met je goede keus (mooie kleur ook)
 
Leuke fiets banaantje

ik zou qua demper ook voor de Akra (mooie sound) od de Yoshi gaan (lekker luid)

Hou hem heel :P
 
Goeie keuze! :} ga maar voor die Akra, klink onwijs geil *D

En eh laat Fore ook ff rijden, dan weet ik zeker dat ie de juist keuze maakt ;) (of niet soms Fore :P )
 
Gefeliciteerd Bananeman :} prima bike zo'n "Soezi"

En ik heb weel eens een stukkie gelezen over pijpies en daar kwam de Akrapovic er het beste uit met de meeste pk winst.

En kijk ook eens goed naar die superbikies op TV die rijden ook bijna altijd met de Akrapovic.
 
En eh laat Fore ook ff rijden, dan weet ik zeker dat ie de juist keuze maakt ;) (of niet soms Fore :P )

Dit snap ik effe niet, waarom laat je Fore niet op jouw soes rijden? :)

Bananeman van harte gefeliciteerd met deze aanwinst, mooie motor en de perfecte kleuren voor jou!!!

Wanneer gaan we weer naar Duitsland? Zolder 12-8?
 
Gefeliciteerd!!! :) :) :)

Goed werk, en een fantastisch mooie fiets. :} :9~

Ik zou een Akrapovic nemen. Lekker exclusief, beter dan een 13 in een dozijn Bos of Laser ofzo...

Kun je as. zaterdag gelijk op de motor komen!! :] Issie gelijk ingereden hehehe. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Goeie keuze! :} ga maar voor die Akra, klink onwijs geil *D

En eh laat Fore ook ff rijden, dan weet ik zeker dat ie de juist keuze maakt ;) (of niet soms Fore :P )

Het verhaal is dat ik volgend jaar (of misschien dit jaar nog wel,) een R6 wil gaan rijden. Ik zei dus tegen fabian dat ik de soes ook wel erg kwijl vond, maar ik neig nu eenmaal meer naar yamaha.

Dus, als ik nu op de soes van Bananeman ga rijden, dan zou het zo kunnen zijn dat ik misschien wel soes gek word.

Denk alleen niet dat het zover gaat komen ;)

Maar in ieder geval, de mijne (fzr600) is altijd te koop! :+ voor de juiste prijs wel te verstaan :+
 
Dit snap ik effe niet, waarom laat je Fore niet op jouw soes rijden? :)

Bananeman van harte gefeliciteerd met deze aanwinst, mooie motor en de perfecte kleuren voor jou!!!

Wanneer gaan we weer naar Duitsland? Zolder 12-8?

Tjsa mezelf al es een keer in de vigners gesneden *D k heb gewoon een simpele afspraak met mezelf: ikke nie op de fiets van iemand anders, en iemand anders nie op de mijne :+
 
Tjsa mezelf al es een keer in de vigners gesneden *D k heb gewoon een simpele afspraak met mezelf: ikke nie op de fiets van iemand anders, en iemand anders nie op de mijne :+
Als ik al soes wil rijden, dan wel bij de dealert en niet bij Bananenman. E.e.a. voor bovenstaande redenen.
 
Hele mooie fiets, proficiat.

Ga voor de Akrapovic, geen discussie. Als je hem wilt horen, ik heb er ook een. Dus das mogelijk.
 
Gefeliciteerd!!! :) :) :)

Goed werk, en een fantastisch mooie fiets. :} :9~

Ik zou een Akrapovic nemen. Lekker exclusief, beter dan een 13 in een dozijn Bos of Laser ofzo...

Kun je as. zaterdag gelijk op de motor komen!! :] Issie gelijk ingereden hehehe. 8-)
Nou, ik neem em niet mee denk ik, 150 km lang over de snelweg met 80 à 100 zie ik niet echt zitten en snelweg tuffen is niet de beste manier om een nieuwe motor in te rijden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan