Nieuwe Motorclub - Motor Forum.nl

Vindt jij dat motorforum.nl een eigen motorclub moet hebben.

  • Ja

    Stemmen: 8 10,4%
  • Nee

    Stemmen: 66 85,7%
  • Geen mening

    Stemmen: 3 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    77

edwardd

MF'er
5 apr 2004
131
0
Zaamslag
Nu ik een dag of wat op dit forum zit te kijken, komt er 1 vraag in mij op. waarom heeft dit Motorforum geen eigen Motorclub? Jullie hebben bijna allemaal Stikkers, forum members en een heel hoop overeenkomsen met mede motorgebruikers.

Ik zou bijna pleiten voor een introductiedag waarin iedereen naar een bepaald punt in Nederland gaat, en vandaaruit een toertocht maakt in een regio of provincie. Misschien wil Motor Forum.nl wel een Bestuur en/of coördinatoren gaan vormen en eens gaan praten met wat er allemaal geregeld kan worden voor deze dag.

Ik zou zeggen, denk daar eens over na of gooi het hier eruit in deze Topic.

Edward
 
Er zijn meetings genoeg en ritten worden ook weekendelijks/dagelijks gereden.

Altijd prima verlopen en een individu organiseerd ook weleens iets.
Geen gehijg in de nek van ledenvergaderingen enzo.

Prima zo...lekker vrijblijvend.

WaarWat
 
Zoals iedereen hierboven zeg ik ook houden zoals het is.
Een club met zoveel leden (+10000 geregistreerde forummers) en die overal vandaan komen is wel heel log. Activiteiten zijn er genoeg en anders spreek je gewoon wat met elkaar af.
 
Eens met bovenstaande reacties..MF is juist MF omdat het zo vrijblijvend is, geen baasjes, geen chinese vrijwilligers, niets moet alles mag en iedereen is welkom. Tourtochten genoeg via MF en denk dat niemand behoefte heeft aan een MF bestuur of coordinator..
MF moet gewoon lekker een onafhankelijk platform blijven en geen organisatie of club worden.
 
Er zijn meetings genoeg en ritten worden ook weekendelijks/dagelijks gereden.

Altijd prima verlopen en een individu organiseerd ook weleens iets.
Geen gehijg in de nek van ledenvergaderingen enzo.

Prima zo...lekker vrijblijvend.

WaarWat

:^

Een vereniging o.i.d. roept gelijk weer zulke verplichtingen op he ;)
 
Wat voor meerwaarde heeft een club???

Je moet er alleen maar voor betalen.

Lang leve internet!
 
Idd, alles lekker vrijblijvend houden.
Geen bestuur met notulen en contributie.
Gewoon af en toe een stickertje van MF kopen komt het allemaal goed.

Laats nog wat reglementen toegestuurd gekregen van een merken-club.
AAARRGGH!!! wat een geklets, gewoon gezond verstand en geen gelul!!

(ik heb dus nee gestemd)
 
lijkt mij ook want :

gezellig met zijn allen gaan touren in Duitsland = nordschleife

gezellig met zijn allen in het midden van het land toeren = provincie Utrecht afhuren

gezellig met zijn allen naar scheveningen = boulevard vol rubber en wheelies op de pier

neh komt niet goed })
 
Je maakt een hele grote fout kerel :X :X :X

Het is Motor-Forum.nl, zonder dat ene streepje kom je op een minder leuke motor site uit...
 
Je maakt een hele grote fout kerel :X :X :X

Het is Motor-Forum.nl, zonder dat ene streepje kom je op een minder leuke motor site uit...

Klopt, na een groter schijfje en wat andere rommel in de pc het ik besloten de boel ook opnieuw te installeren zodat alles weer fris is. Toen heb ik ook de url zonder streepje ingevoerd en kwam ik op motorforum.nl inplaats van motor-forum.nl. Ik vraag me af of het wat met dit forum te maken heeft. Was het er eerder of later? Komt het uit dit forum voort of andersom? Weet iemand die geschiedenis? De ulrs lijken zeer sterk op elkaar. Het forum zelf is...eu...anders...
 
Zoals al eerder gezegd, lekker vrijblijvend houden, anders krijg je weer gezeik dat er een zijn contributie niet betaald en dat soort onzin.

Op zn broabants: Houwe zo!
 
Klopt, na een groter schijfje en wat andere rommel in de pc het ik besloten de boel ook opnieuw te installeren zodat alles weer fris is. Toen heb ik ook de url zonder streepje ingevoerd en kwam ik op motorforum.nl inplaats van motor-forum.nl. Ik vraag me af of het wat met dit forum te maken heeft. Was het er eerder of later? Komt het uit dit forum voort of andersom? Weet iemand die geschiedenis? De ulrs lijken zeer sterk op elkaar. Het forum zelf is...eu...anders...

Makkelijk heh, zo'n zoekfuntie ;)
 
Ik begrijp hieruit dat de wens gewoon bestaat om geen Motorclub op te richten maar gewoon af te spreken via dit forum
 
Ik begrijp hieruit dat de wens gewoon bestaat om geen Motorclub op te richten maar gewoon af te spreken via dit forum
heeeeeeel goed.....geeeen geouwehoer over wie die handel allemaal gaat/en wil regelen ................. :) :) :) en de modjes zijn hier druk zat }) (en vrijwillig ook nog )
duzz gewoon zo laten ...... :+
 
Ik denk ook dat als er een club zou komen het het einde zou betekenen van MF. Iedereen is nu zelf verantwoordelijk.. je krijg heel veel leuke creatieve ideeen die nog uitgeoerd worden ook, in grote of kleine schaal. Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen in een club waarin je iedereen gelijke kansen moet geven.

Zoals het nu is is beter :}

Als we een motorclub wilde zijn dan waren we daar met zijn alle toch al lid van geweest ipv MF. De drempel bij MF is laag en je mag alles moet niets. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan