Nieuwe motorfilm...

Leonardo

MF'er
17 jun 2003
82
0
Den Bosch
Ergens in April 2004 komt er een film uit met jawel, motoren in de hoofdrol! Laurence Fishburn (Morpheus uit the Matrix) speelt de hoofdrol als een leider van een bende motorrijders....oooh spannend.. ;) Ben benieuwd!
 
Leuk!!

Ben echter wel benieuwd of de ducati's in de film weer klinken als een 4cyl suzuki.
 
Volgens mij wordt hier de film 'Torque' bedoeld, want die komt binnenkort
in de bioscoop en gaat inderdaad over motoren. Lijkt me wel wat!!
Zoiets als 'The fast and the furious', maar dan met motoren!!
 
Ik vind die films met motoren zo ongelooflijk stom altijd, je hoort ze 20x opschakelen op een snelweg, je ziet ze allerlei bewegingen maken die helemaal niet kunnen en het geluid klopt ook nooit,

Echte realistische films over motorrace/coureurs zijn natuurlijk wel :} maar dat zijn meer documentaires en bio's

Groetjes, Mike
 
De film Torque: In de bioscopen op donderdag 15 april 2004 premieredatum!!

De film Biker Boyz: Op video en DVD te huur vanaf 11 of 18 november 2003.
Te koop in week 49!!

:]
 
Ik heb ooit in de bios de film Silver dreammachine (of zoiets) gezien.Ging over een coureur die zijn eigen zilverkleurige motor bouwde. Was toen een hele goede film.
 
Biker Boyz is een beetje van het zelfde diepzinnige niveau als the fast and the furious. Wel mooi gefilmd, bueno muziek en is goeie rip van te downloaden...ik bedoel binnenkort verkrijbaar bij de Videokeizer.
 
WHAT A BULLSHIT DIE FILM

ik heb het gezien en hahahahahah
hahahahahahahah
hahahahahahahah

nog eens

hahahahahhahaha
hahahahahhahhaha
ahhahahahahahahaha
ahahahahahahhahahaha

nog eens

hahahahhaha
hahahahahahah
ahahahahahhaha
hhahahahhahaahha


dat wou ik effe kwijt .

wie doet nou stunts op de 916 duc

helemaal overgepoten en gepolijst hahahah
 
Ergens in April 2004 komt er een film uit met jawel, motoren in de hoofdrol! Laurence Fishburn (Morpheus uit the Matrix) speelt de hoofdrol als een leider van een bende motorrijders....oooh spannend.. ;) Ben benieuwd!

Yep, Bikerboyz.
Klote film, leuke motoren, slechte ( langzame ) race scenes.

Larry Fishburn blijft wel een kei.
 
Terug
Bovenaan Onderaan