Nieuwe motorfilm...

Ze moeten eens wat tankcam beelden maken in die films.
Zullen vast wel weer effecten in zitten van "ik rij 300kmph zonder helm en me haar blijft stil zitten :Z
 
Hopelijk word die 'Burnin Rubber'ilm wel realistisch. Kreeg net een mailtje dat het nog even op zich laat wachten voordatie leverbaar wordt :Z

Deeman is er mee bezig. Zou niet weten hoe het ermee staat. Ik heb me deeeveeeedeeeetjuh ook nog nie ;(

Waar denk je dat ik me motor van heb betaald })
 
Laatst bewerkt:
wat een bullshit allebei films

tering man kunnen die mensen niet tenminste een beetje reeel blijfen

kom op zeg springen op je fireblade over de rijende train en dan een wheelie maken op de dak terwijl je met een hand opschakelt en met de andere zwaait naar de mooie blondine .

en dan de bikersboyz jonge wat een onzin zeg .
oude lul op een hayabusa die the king of californie is en iemand moet hem van de troon werpen , en dat iemand blijkt zijn zoon te zijn please ik krijg tranen in mijn ogen notttt .

ik zou zeggen dat een beetje laatste race film die ergens op leek de days of thunder was met die nascar autos .

dat wou ik zeggen dan lees het maar niet !! , nou heb je het gelezen bravo
 
Hey Redline, ken jij de makers van die film?

PS. Hoe is het met je zwarte kawa? nog nieuwe picsies?

DEE-MAN zorgt voor de productie van de DVD's als je precies wilt weten hoe het ermee staat zou ik even mailen. Was je ook op onze launch party dan?

Jaaau de KAWA is een beetje ziekjes.. loopt niet helemaal super dus breng hem dit weeekend weg voor een beurtje. Heb wel weer wat nieuwe piccies ja. (zie gpx-gpz.net) Van het weekend wel weer me kenteken plaat omhoog gebracht dus moeten weer nieuwe piccies ;)

greeeeetz
 
DEE-MAN zorgt voor de productie van de DVD's als je precies wilt weten hoe het ermee staat zou ik even mailen. Was je ook op onze launch party dan?

Jaaau de KAWA is een beetje ziekjes.. loopt niet helemaal super dus breng hem dit weeekend weg voor een beurtje. Heb wel weer wat nieuwe piccies ja. (zie gpx-gpz.net) Van het weekend wel weer me kenteken plaat omhoog gebracht dus moeten weer nieuwe piccies ;)

greeeeetz

Nee ik was niet op de Launch Party. Helaas kon ik op het laatste moment niet. Was wel een succes had ik begrepen uit het mailtje.

Heb net op je GPX-GPZ.net gekeken... onder welke naam staan jouw foto's dan?
 
idd een slechte film, die Biker Boys...
Gaat zonder helm op racen. STOER hoor, maar boven de 80 zie je ECHT niks meer.
Die laatste race dan, op een gravel-paadje! DE race waar de hele film om draait, en hij gaat niet eens op asfalt!
Leuke foto-serie, maar dit is geen film...

Ben wel heel benieuwd naar Torque.
 
idd een slechte film, die Biker Boys...
Gaat zonder helm op racen. STOER hoor, maar boven de 80 zie je ECHT niks meer.

Misschien denk je niet aan het cultuurverschil. In Amerika is het bijna normaal om zonder bescherming te rijden.

Vond Biker Boyz wel een leuke film :)
 
idd een slechte film, die Biker Boys...
Gaat zonder helm op racen. STOER hoor, maar boven de 80 zie je ECHT niks meer.
Die laatste race dan, op een gravel-paadje! DE race waar de hele film om draait, en hij gaat niet eens op asfalt!
Leuke foto-serie, maar dit is geen film...

Ben wel heel benieuwd naar Torque.

Ken beide films nog niet maar dat ter zijde. Wat noy boven de 80 nix kunnen zien? Ik heb zo'n donker vizier en als ik (ongepland) in het donker naar huis moet gaat dat ook gewoon met vizier omhoog 130 over de snelweg.

Ben wel 1x een lens verloren :X
 
als we het toch over rips hebben.. vond fast bike magazine, carnage 2 calais to cannes wel iets hebben. helaas was de muziek harder dan de voice "under" maar ik kon er naar kijken en kreeg meteen zin om op de fiets te stappen, bij die "amerikaanse films" schaam ik me onderhand om een motor te rijden...
 
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -> http://www.gpx-gpz.net/forum/viewtopic.php?t=93

Zijn niet de mooiste piccies maar ..........tis wat ;)

Nou je hebt wel sfeer foto's gemaakt... mooie lucht op de achtergrond. Ziet er wel koud en nat uit. Brrrr wat een kutweer. Je kan beter vandaag wat foto's schieten nu is het mooi helder zonnig.

Heb jij al stukken van de nieuwe Film an Burnin rubber gezien? Hopelijk geen nep scene's als rijden over een trein of 300 kmh zonder helm.
 
Nou je hebt wel sfeer foto's gemaakt... mooie lucht op de achtergrond. Ziet er wel koud en nat uit. Brrrr wat een kutweer. Je kan beter vandaag wat foto's schieten nu is het mooi helder zonnig.

Heb jij al stukken van de nieuwe Film an Burnin rubber gezien? Hopelijk geen nep scene's als rijden over een trein of 300 kmh zonder helm.

Heb geen cam bij me :( en me meissie is een beetje vies! BR is mooi gelukt. Plannen voor BR2 liggen al op de plank :9~
 
Ik vind die films met motoren zo ongelooflijk stom altijd, je hoort ze 20x opschakelen op een snelweg, je ziet ze allerlei bewegingen maken die helemaal niet kunnen en het geluid klopt ook nooit,

en ze worden altijd bij gehouden / ingehaald door de politie met hun standaard auto'tjes.

In zulke films halen fiat panda's (originele dan wel he!) 996'en (die geen pech of zoiets hebben) of r1'en (die niet tikken) in

Sander
 
Ach, het is een leuke film om er bij te hebben met wel een zeer goede acteur!
Lekker verstand op nul en even genieten van de motoren.
 
Wat een flut film!!! Het geluid klopte gelukkig bij de bijbehorende motorfiets. Vreemd toch, normaal zie ik nooit zo veel negers op motoren, die zitten liever in een koekblik. Nothing personal, hoor!!
Lauwrence is een goeie acteur, maar hij kan beter in de Matrix en soortgelijke films blijven spelen.
Werd er nou maar eens een realistische motorfilm gemaakt!!
 
Biker Boyz: net zo flauw als de titel al doet vermoeden. En sorry maar eh....zo hard rijden op zo'n zandweggetje tussen de koeien?? kweenie......
 
Heb net afgelopen zondag de DVD ff geleend. Twee woorden:

Leuk en Bah.

Leuk: tja, 't blijven motoren. Korreltje zout bij het verhaal, oogjes half dicht knijpen af en toe, en niet te veel verwachten qua realisme. Gewoon voor de buis hangen en kijken naar best wel strakke motoren. Muziek is wel ok, babes zijn in orde ;) , ach ja... (zie mijn tag)

Bah: 't slaat eigenlijk helemaal nergens op. Heb me zelfs geergerd op het moment dat de "black knights" voor het eerst hun entree maken in de film. Allemaal achter elkaar tot stilstand, exact gelijk de jiffie uit (laag camera standpunt), afstappen, naast de bike gaan staan en op commando allemaal het hoofd opzij en 1 keer optillen... Duh... |(
 
Ik heb ooit in de bios de film Silver dreammachine (of zoiets) gezien.Ging over een coureur die zijn eigen zilverkleurige motor bouwde. Was toen een hele goede film.

Silver dream racer meen ik heet ie, ik heb hem in de kast staan. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan