Nieuwe motorfreak aangemeld!

Hebben er een paar ergens een post langs zien komen, hoor...

Jullie zijn écht ho-pe-loos... :X
 
Sjehhhh, wat zijn jullie laat met verwelkomen!
Ik ben hier nu al meer dan een jaar aanwezig hoor!
En jahhhhh, ik rij inmiddels motor, al sinds april en heb een zwarte GS
Jah?


Nou bij deze dan alsnog welkom Siri :Y

Als je dus al een jaar op MF rondhangt dan zal je wel niet zo heel veel vragen hebben maar mocht je die TOCH heben dan kan je altijd bij Klink en mij terecht daarvoor. :Y
Als je nou een keer zin hebt om naar de parking bij de Kuip te komen dan ben je van harte welkom en kan je daarvoor ook bij Klink en mij terecht :Y
Als je een keer zin hebt om te stappen dan kan je ook bij Klink en mij terecht :Y
Ben je eigenlijk nog vrijgezel???? dan kan je K...ut niet bij Klink en mij terecht :N , wel bij andere van de parking maar die leer je vanzelf kennen als je dus een keer langs komt :Y
Als je nou zin hebt om te MSNen dan kan je ook bij Klink en mij terecht :Y


Tjuus :W :W
 
Nou bij deze dan alsnog welkom Siri :Y

Als je dus al een jaar op MF rondhangt dan zal je wel niet zo heel veel vragen hebben maar mocht je die TOCH heben dan kan je altijd bij Klink en mij terecht daarvoor. :Y
Als je nou een keer zin hebt om naar de parking bij de Kuip te komen dan ben je van harte welkom en kan je daarvoor ook bij Klink en mij terecht :Y
Als je een keer zin hebt om te stappen dan kan je ook bij Klink en mij terecht :Y
Ben je eigenlijk nog vrijgezel???? dan kan je K...ut niet bij Klink en mij terecht :N , wel bij andere van de parking maar die leer je vanzelf kennen als je dus een keer langs komt :Y
Als je nou zin hebt om te MSNen dan kan je ook bij Klink en mij terecht :Y


Tjuus :W :W

Natuurlijk kan je voor al die dingen ook bij mij terecht! :Y
 
:^

Ten eerste heeft ie geen geld om te stappen.
Is er geen parking bij hem in de buurt.
Komt er geen zinnig woord uit ALS je hem wat vraagt.
MSN houdt er om de 3 minuten bij hem mee op.

geld heb ik niet veel, wel genoeg :)
Ik heb hoevenlaken en leuke weggetjes :9~
komen zowel zinnige als niet zinnige dingen uit om het leuk te houden :)
Mijn MSN doet het prima!

:W
 
Welkom Siri, leuke foto...verbaast me dat niemand m nog uitvergroot hier geplaatst heeft :P

En tja, beter laat een reactie plaatsen dan nooit he :)
 
Nou, ok. Leuk dat er mensen zijn die er een jaar over doen me welkom te heten, maargoed.
Ik woon/werk dus niet in eindhoven, in de verste verte niet. (zoek zelfs nog wel werk)
Enne, aandacht van jongens.... ik kom niet te kort, jullie blijkbaar wel van meiden! :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan