Nieuwe motorrijder

Lange_Jan94

Rookie
5 okt 2020
1
1
Hallo,

Vorige week heb ik mijn motorrijbewijs gehaald en dit forum leek mij de goede plek om te joinen voor wat meer informatie en om andere motorrijders te leren kennen!
Ik heet Albert-Jan, bijna 26 en ik ben nogal lang (2.02m). Ik heb mijn lessen gereden op de Honda 650 cb. Maar ik zoek dus naar een motor die wat comfortabeler is voor mijn lengte, terwijl het wel sportief aanvoelt!
Ik heb mijn volledige rijbewijs dus ik kan op elke klasse motor rijden.
Ik ben erg benieuwd naar wat jullie me kunnen leren!

Groetjes,

Albert-Jan
 
Op een sportieve fiets zit je toch altijd wel opgevouwen. Ik ga je wel vertellen dat jouw lengte op een MT absoluut geen porum is... okee da's mijn mening. Maar een frikandel past nou eenmaal niet op een witte bolletje. Welkom trouwens.
 
Hayabusa is geloof ik wel aardig groot. Zxr1200 ook. Mijn FZR1000 is ook een lang ding. Mag je best eens passen hoor
 
Paar jaar terug op de motorbeurs op de MT reeks van Yamaha gezeten. met mijn 1.87 had ik pas bij de MT09 pas het idee dat ik met mijn neus niet voor de voorkant van het voorwiel zat. Elke MT kleiner dan dat kon ik goed aan haaks voor het voorwiel op de grond kijken.

db
 
Een flinke allroad zou vast ook niet misstaan. Denk aan V-strom, bmw GSjes etc. Qua zit zijn dit goede keuzes
 
Een flinke allroad zou vast ook niet misstaan. Denk aan V-strom, bmw GSjes etc. Qua zit zijn dit goede keuzes
Jazeker, maar niet echt de beoogde sportieve zit heb ik het idee van, in het kader van de relaxte zit zou de Versys 1000 ook ernstig op maat zijn.
 
:W Albert-Jan
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Hallo Albert-Jan,

Ik zou je aanraden om te kijken naar de MT 09 zoals andere ook al zeggen. Ik ben zelf ook vrij lang met 1,93m.
Heb zelf een kawasaki z750 uit 2004 gereden als eerste motor voor 6 jaar. En heb er nooit problemen mee gehad met mijn lengte.
Veel plezier met proefrijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan