Nieuwe motorscooter

Scooterbulletje

Die hard MF'er
16 sep 2018
573
121
Bergen op zoom
Vorige week besloten om me honda st 1300 en suzuki an 400 in te ruilen voor een burgman 650. Dit is hem geworden,een 2016 org ned en 1ste eigenaar.. Ga hem gebruiken voor woonwerk en weekendtrips.
 

Bijlagen

  • $_85.jpeg
    $_85.jpeg
    63,6 KB · Weergaven: 16
  • $_85 (1).jpeg
    $_85 (1).jpeg
    59,9 KB · Weergaven: 14
  • $_85 (2).jpeg
    $_85 (2).jpeg
    47,7 KB · Weergaven: 20
Ik vind ze niet de mooiste, maar het moet geweldig rijden heb ik begrepen.

Heeeeeel veel plezier en veilige km's gewenst 🙏
 
Dat rijdt fantastisch. Gefeliciteerd. Het onderhoud schijnt iets lastiger te zijn dan een Brugman 400, maar dit is een oerdegelijke motorscooter.
 
Stukje gelezen accu leeg buddy wil niet open? laad kabel van de optimate even naar buiten plaatsen!

Mooie scoot.
 
  • Leuk
Waarderingen: AVee
Kan zijn dat de nieuwere typen anders werken..... controleer het even beter voorkomen dan genezen.

 
Inmiddels ruim 1300km ermee gereden,kan niet anders zeggen dat t geweldig rijd de burgman 650. Wel schadelijker als de an400 die ik eerst had,maar dat mag de pret niet drukken. Vandaag toerrit gedaan met de club,veel binnenwegjes,maar stuurt lekker,snel en comfortabel.
 
Aan komende zaterdag ga ik een proefrit maken op een burgman 650 , ik ben zeer benieuwd aan gezien ik nu honda transalp 700 rijd .
10 maanden geleden maakte mijn vrouw de overstap van bmw f650gs naar een yamaha xmax 250 , ik verklaarde haar voor gek . Maar ik betrapte me er zelf op dat ik toch wel vaak haar scooter mee nam .nu lijkt het er wel op of het scootervirus ook mij over neemt .
 
Aan komende zaterdag ga ik een proefrit maken op een burgman 650 , ik ben zeer benieuwd aan gezien ik nu honda transalp 700 rijd .
10 maanden geleden maakte mijn vrouw de overstap van bmw f650gs naar een yamaha xmax 250 , ik verklaarde haar voor gek . Maar ik betrapte me er zelf op dat ik toch wel vaak haar scooter mee nam .nu lijkt het er wel op of het scootervirus ook mij over neemt .
Ook hier veel rijplezier,zal goed bevallen. Had t al vermeld op t facebook aan je.Zal je mischien nog wel tegenkomen op t witte monster. Ga vandaag ook die kant op voor een toertje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan