Nieuwe motorsite?!

Ik bezoek hem sinds kort, bestaat nog niet zo lang volgens mij...

Vind hem best wel goed, staan veel interessante dingetjes op.
 
Ik vind dat stukje van Test&Artikelen ook wel goed gedaan. Wist trouwens niet dat die site bestond.
 
Net ff snel gekeken, maar lijkt wel verdacht veel op motor-forum.nl en dat is toch de enige echte :}
 
ja ja, ik ben scherp zo laat op de avond

;)

Vond in ieder geval de startpagina verdomd veel op die van MF lijken. Maar idd dat zal je wel bij meer fora tegenkomen.
 
Ze gebruiken iig andere software.

En voor wat de indeling betreft: ik denk dat het een logische indeling is voor je forum, dus die zul je bij meer motor-gerelateerde fora tegenkomen. :)

Tssk: http://www.motornederland.nl/forum/member.php?s=9d85ff7eb5f4dc96ecbb6b3b5132d5f2&find=lastposter&f=8 (Yoda). B|
:P
 
Net maar ff gekeken, ziet er niet verkeerd uit. Qua styling kan het (enige echte) MF wel wat leren.

Overigens: ik kende bikenet nog niet, maar om een leuke occassion te zoeken kun je het beste daar terecht op het onderdeel `Motormarkt´. Meer en makkelijker gevonden dan op motortrader en marktplaats.
 
mooie site zeg. Inderdaad mooie lay out. Misschien een ideetje voor MF ?


Edit: na een beetje heen en weer geklik op de site, vind ik MF toch een stuk makkelijker kijken enzo. Maar de homepage is wel mooi van MN.
 
Laatst bewerkt:
nee totaal niet, MF is paars :?
hoe komen jullie er toch allemaal bij.
er is wel 1 overeenkomst, het gaat over motoren :+

[me]Wufje gaat effies kijken of ze een GPZ topic hebben, en een nachttopic[/me]
 
goh nog een motorsite. straks doe ik niks anders meer s'avonds dan alle motorsites bekijken lol, ga nu ZZZzzz....
 
Is ook maar gewoon php hoor O-)
Ja, ok. Maar hun forum software is gebaseerd op vBulletin, terwijl die van MF gebaseerd is op Active Topics. De look van hun site wordt ws. bepaald door de skin die ze gekozen hebben om te gebruiken met vBulletin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan