Nieuwe Naked rijder erbij!

MISABORG

Rookie
1 okt 2009
2
0
Omgeving Tilburg (NB)
Hallo iedereen,

Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum en hoop veel info te kunnen vinden en ideeën op te doen hier.

Ik ben Willem en kom uit NB omg. Tilburg.

Ik rij sinds maart van dit jaar een GSF 600N Bandit, een top machine. Ze komt uit 2000 en ik heb haar gekocht met een aantal aanpassingen.

Het was een 25 kw machine maar dat heb ik eruit laten halen.
Er zit een goudkleurig super motard stuur op en ik heb andere spiegels geplaatst.
Tevens heb ik de velgen voorzien van een rimstriping.
Daarnaast heb ik Bandit performance handvatten/valdoppen/tanksticker erop zitten
Tevens bij aankoop is de motor voorzien van een nieuw sport uitlaat systeem, van het merk SuperPole #1.

Hier een paar fotokes van mijn Naked Bike

DSCN0186.jpg

DSCN0185.jpg


Gr. Willem
 
Hallo iedereen,

Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum en hoop veel info te kunnen vinden en ideeën op te doen hier.

Ik ben Willem en kom uit NB omg. Tilburg.

Ik rij sinds maart van dit jaar een GSF 600N Bandit, een top machine. Ze komt uit 2000 en ik heb haar gekocht met een aantal aanpassingen.

Het was een 25 kw machine maar dat heb ik eruit laten halen.
Er zit een goudkleurig super motard stuur op en ik heb andere spiegels geplaatst.
Tevens heb ik de velgen voorzien van een rimstriping.
Daarnaast heb ik Bandit performance handvatten/valdoppen/tanksticker erop zitten
Tevens bij aankoop is de motor voorzien van een nieuw sport uitlaat systeem, van het merk SuperPole #1.

Hier een paar fotokes van mijn Naked Bike

[afbeelding]
[afbeelding]

Gr. Willem



welkom,

dat meegespoten frame is wel apart!

leuke fiets!!

Gr. ZRXman
 
hoi willem, welkom, ik rijd elke ook door tilburg met mijn triumph.
hiervoor had ik ook een bandit..iddeen geweldige brommert.
kijk ook eens in het machtige bandit topic.

groet Amadee
 
Welkom bij de Naked Suzuki rijders Willem! Twee weken geleden nog de voorvering aangepast van een fiets zoals de jouwe. Stuurt dan nog fijner!
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan