nieuwe Naked

OldWillow

Rookie
14 jul 2020
8
0
Dag mensen,

Ik heb laatst een ongeluk gehad (reed op een voorangs weg iemand reed de weg op zonder goed te kijken) waardoor mijn motor total los is. Ik had een GSR750 2015

Nu ben ik op zoek naar nieuwe naked bike rond de 7000 euro +-

Persoonlijk lijken mij de Yamaha FZ1, Mt09.
Kawasaki Z1000 (2010+model) en de Z800.
Iemand nog andere suggesties? En evt informatie hoe goed deze bovenstaande motoren zijn?

Mvg,

Jeroen
 
Hier vind je verschillende topics over naked bikes: Naked bikes

Kun je je 1) inlezen in de goede punten en kwaaltjes van de genoemde motoren en 2) inspiratie opdoen voor alternatieven

En hier kun je met een zoekopdracht 601 nakes bies vinden tussen de 6000 en 8000 euro: Alle motoren

Succes!
 
Z900 al binnen budget? Flinke upgrade tov de z800

ktm duke 790?
Jah klopt maar de z900 is indd wat meer aan de prijs en daar zit geen leuke E keur sound in. Omdat de z900 2 dempers hebben als je aleen de einddemper vervangt dan heb je nog niet echt een verbetering tegenover de standaard uitlaat. Dan moet je het hele systeem vervangen en dat hoeft voor mij allemaal niet. Dan moet je ook je ECU aanpassen. En dat alles bij elkaar loopt lekker in de papieren.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Jml
Jah klopt maar de z900 is indd wat meer aan de prijs en daar zit geen leuke E keur sound in. Omdat de z900 2 dempers hebben als je aleen de einddemper vervangt dan heb je nog niet echt een verbetering tegenover de standaard uitlaat. Dan moet je het hele systeem vervangen en dat hoeft voor mij allemaal niet. Dan moet je ook je ECU aanpassen. En dat alles bij elkaar loopt lekker in de papieren.
Ktm duke
Z900 al binnen budget? Flinke upgrade tov de z800

ktm duke 790?
Ktm duke 790 weet ik niet of dat wel sterke motoren zijn op langer termijn die zijn volgens mij ook aardig geprijst. Maar ga eens rond kijken.

Thnxx
 
Een eerste generatie MT09 (2013-2016) is misschien wel interessant. Binnen jouw budget zou je ze soms nog wel kunnen vinden met wat aanpassingen als een aftermarket uitlaat etc. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan