Nieuwe 'neus'

PatrickM

MF veteraan
8 apr 2004
1.610
0
Delft
Vanmiddag nieuwe koplamp gemonteerd en beugels gemaakt (zijn nog de 'proef'beugels) ben benieuwd wat een ander er van vindt...dus ga uw gang....

110568


Patrick MS4s
 
hoe langer je ernaar kijkt, hoe mooier het word vindt ik..
De rest is trouwens ook wel :9~
Die lamp lijkt wel op die van een Gilera runner skooter
 
Hier nog 2 foto's...vanavond weer verder met de beugels....als het resultaat klaar is nieuwe foto's
110612

110613

:}

Patrick MS4s
 
Dat was nog eens een vette bike in de fighters he ;)
Misschien nog zo'n Lazareth-style kapje erover? :9
Ziet er lekker uit!
 
Misschien nog zo'n Lazareth-style kapje erover? :9
Ziet er lekker uit!

Lazareth maakt inderdaad hele mooi bikes/spullen....jammer genoeg zijn ze daar iets handiger mee dan ik...hahaha. Ben ooit van plan om een keer iets van kunstof ofzo te maken...maar ik weet niet of er ooit iets moois uitkomt...daar heb ik namelijk geen ervaring mee...ik heb wel al op de site van Niels gekeken....petje af hoor, wat die allemaal kan maken.... :}

Patrick MS4s
 
Lazareth maakt inderdaad hele mooi bikes/spullen....jammer genoeg zijn ze daar iets handiger mee dan ik...hahaha. Ben ooit van plan om een keer iets van kunstof ofzo te maken...maar ik weet niet of er ooit iets moois uitkomt...daar heb ik namelijk geen ervaring mee...ik heb wel al op de site van Niels gekeken....petje af hoor, wat die allemaal kan maken.... :}

Patrick MS4s
Dank je :)

Als je aan de gang gaat wil ik wel tips geven wat je zou kunnen doen met bouwen van een eigen stuurkuip.
Het is niet moeilijk maar wel tijdrovend.
 
Zoals in de fighters en op de site te zien is maakt hij een soort booskijker/afdakje op de koplamp.. Dus ik vermoed dat je er zelf weinig vorm in hoeft te brengen..? Koplamp afdekken, iets van polyester erop en ff flink schuren?
 
Zoals in de fighters en op de site te zien is maakt hij een soort booskijker/afdakje op de koplamp.. Dus ik vermoed dat je er zelf weinig vorm in hoeft te brengen..? Koplamp afdekken, iets van polyester erop en ff flink schuren?


Zo klinkt het inderdaad erg eenvoudig...wil inderdaad hooguit een klein kapje maken denk ik....voor het naked effect te behouden wil ik geen kuipje maken
 
Dank je :)

Als je aan de gang gaat wil ik wel tips geven wat je zou kunnen doen met bouwen van een eigen stuurkuip.
Het is niet moeilijk maar wel tijdrovend.

Alvast bedankt voor het aanbod...ik denk dat dat wel pas in de winter gaat gebeuren, maak wel vaker de fout om in de zomer iets te verbouwen...alleen als je bezig ben kom je van het ene in het andere terecht en ben je langer bezig dan je van plan was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan