Nieuwe orginele remblokken kawa zx6r 03-06

klepzeiker

MF veteraan
20 feb 2003
3.468
11
Varsseveld
te koop 4 set remblokken voor de Kawasaki zx6r van bj 03-06. Het betreft hier de kleine blokjes (zie foto).

Één set is voor één remklauw, voor een complete voorkant heb je dus 2 setjes nodig.

vraagprijs is 20 euro per set.

full


Waarschijnlijk zijn deze blokken ook goed voor andere modellen/merken (met tokico remklauwen) maar ik weet zo niet welke.
 
Laatst bewerkt:
Waar kan ik ze evt. ophalen, of zou je ze ook kunnen versturen? :)
ik woon in Varsseveld maar wil ze ook best opsturen, dan komen er uiteraard nog wel verzendkosten bij :)

Mail maar ff op Fabian (A) racingfabian.nl
 
Laatst bewerkt:
Hallo Fabian,

Ik heb wel interesse in die remblokken.

Komt je deze trouwens bekend voor? ;)

full


Die heb ik afgelopen weekend gekocht. :)

Je hebt er niet toevallig nog meer onderdelen van liggen?

Groeten, Bart
 
Hallo Fabian,

Ik heb wel interesse in die remblokken.

Komt je deze trouwens bekend voor? ;)

[afbeelding]

Die heb ik afgelopen weekend gekocht. :)

Je hebt er niet toevallig nog meer onderdelen van liggen?

Groeten, Bart
Hoi Bart,

Die komt me idd wel bekend voor, fijn brommertje, moet je alleen niet met michelins gaan rijden ;) Geloof dat ie de laatste paar jaar niet veel gereden heeft of wel?

Volgens mij heb ik er nog wel het één en ander voor, voetsteuntjes, stuurbuizen etc. moet ik eens even kijken of ik dat allemaal nog terug kan vinden. Laat ik nog ff weten, kan je dan voor zacht prijsje overnemen :)

Vwb die remblokken wacht ik ff op de reaktie van Nozzeh aangezien die eerst was, mocht die vanavond niet reageren dan kan jij ze wat mij betreft overnemen :)
 
Leuk om te horen! :)

Klopt hij had de laatste jaren niet veel gereden. Maar hij staat nu wel op michelins. Waar reed jij destijds op dan?

Is goed, dan wacht ik dat nog even af en dan hoor ik wel wat je nog hebt kunnen vinden.
 
Leuk om te horen! :)

Klopt hij had de laatste jaren niet veel gereden. Maar hij staat nu wel op michelins. Waar reed jij destijds op dan?

Is goed, dan wacht ik dat nog even af en dan hoor ik wel wat je nog hebt kunnen vinden.
dat zijn dan waarschijnlijk ook nog knap oude Michelins, kijk voor de zekerheid even naar het dot nummer :P Heb een jaar op Michelins gereden maar dat was niet zo'n succes. Banden blijven wel lang goed maar waren niet echt snel. Voor circuitdagen overigens wel goed en goedkoop... Pirelli of Dunlop is ook altijd goed beter ;)

Ik zal je een van de komende dagen even mailen :)
 
Hey Fabian,

Sorry dat ik niet meer gereageerd had, was nogal druk met regelen van remschijven, die had ik vanmorgen opgehaald, maar die zijn -achteraf gezien- versleten. Leuk; dealers die op 't oog beloven dat z'n spullen keurig in orde zijn en achteraf op blijken te zijn :S

Anyways, ik laat ze dus even aan me voorbij gaan. Zonder schijven heb ik ook nog niet veel aan remblokken en dan kan Bart ze mss beter gebruiken. ;)

Gr,
Jeff
 
Hey Fabian,

Sorry dat ik niet meer gereageerd had, was nogal druk met regelen van remschijven, die had ik vanmorgen opgehaald, maar die zijn -achteraf gezien- versleten. Leuk; dealers die op 't oog beloven dat z'n spullen keurig in orde zijn en achteraf op blijken te zijn :S

Anyways, ik laat ze dus even aan me voorbij gaan. Zonder schijven heb ik ook nog niet veel aan remblokken en dan kan Bart ze mss beter gebruiken. ;)

Gr,
Jeff
ok,das mooi balen dan :(

@bart, mail komt er aan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan