Nieuwe pagina voor alles wat je aanklikt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

3wheel

MF veteraan
Donateur
10 jun 2004
6.216
2.053
Rotterdam
Forum beheer,

Vandaag valt het me voor het eerst op, maar ik heb al een paar dagen alleen gelezen op de telefoon.
Wanneer ik op een onderwerp en/of topic klik wordt dit geopend in een nieuw browser venster? is dit een nieuwe instelling die je ergens uit moet zetten? want met een beetje heen en weer klikken heb je onbedoeld al snel redelijk wat browser vensters open staan.

apparaat; Microsoft Surface III
OS; windows 10
browser; google chrome vs 87.0.4280.88
alles 64 bits
 
Nee, dat is geen instelling en ook niet standaard. Lijkt me een instelling in je browser.

Probeer IE (Edge) eens, kijken of die hetzelfde bedrag heeft.
 
Je klikt niet toevallig met je muiswiel?
Maar inderdaad, instelling in je browser. Kijk eens bij instellingen / opties en dan "Koppelingen openen in tabbladen in plaats van nieuwe vensters" of iets dergelijks.µ
Succes
 
heren,

Bedankt voor de feedback, klikken met muiswiel gaat niet werken op een surface (tenzij je uiteraard een externe muis gebruikt), maar voor het forum gebruik ik eigenlijk alleen het originele toetsenbord met trackpad.

Maar het maakt allemaal niet uit; sorry dat ik jullie heb lastig gevallen, het probleem is net zo snel weer verdwenen als dat het tevoorschijn kwam. Browser reageert weer zoals normaal en alles blijft netjes in 1 venster..........

Enige irritante is dat we nooit zullen weten wat de oorzaak en oplossing zijn....... zowel van de surface en chrome staan automatische updates aan maar met de instelling "vragen voor instaleren" en ik heb geen updates gedraaid deze week.........

Verder met de zaken die echt belangrijk zijn en eerst de oude dame maar weer eens op de weg krijgen.......

fijne feestdagen en een goed uiteinde
Steven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan