Nieuwe Pan

Fastcruiser

Explorator
Crew
14 aug 2001
19.794
11.161
Zuid-Limburg
Instagram
Ik heb zaterdag twee keer de nieuwe Pan gezien en ik ben blij dat ik er niet op gewacht heb. Vast een heel goede motor (mag ook wel voor die prijs), maar het uiterlijk vind ik niet echt vooruit gegaan.

Integendeel... lelijk :r

FJR vind ik dan heel wat mooier :)

Jullie mening?
 
Zie volgende post
 
Laatst bewerkt:
Picssssss.... :)

B01_100901_06.jpg

B01_100901_09.jpg

B01_100901_11.jpg


En ter vergelijking FJR pic...

fjr1300.jpg
 
Vind de koplampunit en uitlaten wel mooi.
Als geheel vindt ik hem iets te lomp.

Vind de FJR idd mooier
 
Oude pan leek meer op een motor (ondanks dat hij ingepakt was).

Minder aan de nieuwe pan IMHO (naast de prijs):

- koffers: driehoekig
- voorkant als geheel, maar m.n. koplamp
- Hoge kuip, ruit komt er amper bovenuit
- Zijkanten kuip vind ik ook minder.

Dashboard vind ik dan wel weer redelijk leuk.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind die hoekige lijnen veel beter bij een sportfiets passen dan bij een tourmotor als de Pan. Het ziet me er net iets te agressief uit.. Vorige Pan was mooier.
 
Nou, ik ben blij dat je de FJR gekocht hebt hoor! Staat een stuk mooier in de tuin naast m'n Fazertje *D !
 
Ik vind de nieuwe Pan echt wel gaaf!
De Pan wordt ook niet vergeleken met de FJR (volgens Honda dan)
Met de FJR lijkt mij het rijden ook meer fun
 
Vind de Pan eigenlijk ook mooier. Bij de FJR ben ik niet helemaal zeker wat de bedoeling nou eigenlijk was. Het hangt tussen een Pan en een sportieve tour in.
 
Ik heb zaterdag twee keer de nieuwe Pan gezien en ik ben blij dat ik er niet op gewacht heb. Vast een heel goede motor (mag ook wel voor die prijs), maar het uiterlijk vind ik niet echt vooruit gegaan. Integendeel... lelijk. FJR vind ik dan heel wat mooier. Jullie mening?
Ben niet helemaal objectief.... effe denken.... nee, geef mij de FJR maar :]
 
ik vond hem op de foto's wel leuk beetje aprilia futura design. maar eergisteren kwam ik hem onderweg in real life tegen. wat een tegenvaller. mischien is het nog een beetje wennen maar om nou te zeggendat ik hem mooi vond nah verre van dat zelfs.

doe mij ook maar en fjr mischien dat die zelfs over 2 jaar mijn rf mag opvolgen iets betere hoduing maar toch verrekkes sportief.
 
Kwam die Pan vandaag nog tegen, wel een mooie fiets (alhoewel ik niet echt van toermotoren hou), maar de FJR vind ik toch wel mooier. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan