Nieuwe Pirelli SC's te koop

Noki

MF veteraan
15 aug 2002
1.001
8
Utrecht
Ik heb te koop:

1. een setje nieuwe Supercorsa dragon te koop: 180 achter en 120 voor. Compound SC2. Af te halen voor 200 euri.

2. een Supercorsa Diablo voorband (120) SC2. Af te halen voor 90 euri

3. Een set regenbanden waar slechts 1 verkenningsronde mee gereden is. De haarjes staan dus nog op deze banden (visgraat profiel). Op te halen voor 200 euri

4. Daarnaast heb ik nog een gebruikt setje Michelins Power One te koop waar slechts 30 ronden mee gereden is. Doe maar een bod
 
Laatst bewerkt:
Ik zit op het werk dus de dotcodes zou ik vanavond even moeten checken. De Diablo voorband heb ik gekocht voor afgelopen seizoen. Dotcode ligt vemoedelijk begin 08.

Met een slag om de arm zijn de dotcodes van de Dragons ook van begin '08. (van de week zelf gereden met een setje banden uit dezelfde aankoop die waren ook van 08)

De banden zijn overigens keurig in het donker op een droge plek opgeborgen
 
Laatst bewerkt:
ik heb wel interesse als je even een pm/mail zou willen sturen over hoe of wat
(waar ik ze kan afhalen etc)
 
Ik heb te koop:

1. een setje nieuwe Supercorsa dragon te koop: 180 achter en 120 voor. Compound SC2. Af te halen voor 200 euri.

2. een Supercorsa Diablo voorband (120) SC2. Af te halen voor 90 euri

3. Een set regenbanden waar slechts 1 verkenningsronde mee gereden is (Metzeler). Op te halen voor 200 euri

4. Daarnaast heb ik nog een gebruikt setje Michelins Power One te koop waar slechts 30 ronden mee gereden is. Doe maar een bod

de maat en piccies van de michelin.....?
 
de maat en piccies van de michelin.....?

De Michelins zijn ook 180 achter en 120 voor. Medium compound achter en soft voor. Piccies moet ik nog maken. Dat doe ik morgen even (m'n dochter ligt nu te slapen en het luik van de vlisotrap maakt een klereherrie....)


Hallo,

Waar zijn deze op te halen? en de dotcode?

Bedankt.... Heb wel intresse :D

Groeten daniel

De banden zijn op te halen in Utrecht of Alphen a/d Rijn. Maar ik kan ze ook opsturen. Dat kost ongeveer 7 euro dacht ik. Exacte dotcodes volgen zie hierboven waarom ik ze nu niet kan opzoeken :X
 
Laatst bewerkt:
Hey Nico ik ben momenteel werkzaam in Alphen. Laat me even weten wat de data zijn van de banden.
Groet Jos

0620539382
 
Ik heb te koop:

1. een setje nieuwe Supercorsa dragon te koop: 180 achter en 120 voor. Compound SC2. Af te halen voor 200 euri.

2. een Supercorsa Diablo voorband (120) SC2. Af te halen voor 90 euri



Ik wil ze wel hebben :+ Maak ik t geld vandaag nog aan je over :)
 
Sorry voor de belangstellenden maar de nieuwe banden zijn nu even gereserveerd voor Schakelfreak (de set dragons) en Lacourtje omdat die het eerst het meest concreet werden. Mocht dat om een of andere reden niet doorgaan of te lang duren dan neem ik snel weer contact op

@Lacourtje: ik kan je mailadres en/of de PM functie niet vinden. Wat is je adres of mail mij anders even.
 
Laatst bewerkt:
De gebruikte Michelins, zoals aangegeven maar 30 ronden gebruikt (zelfs de bandenboer die ze er af haalde vond ze er nog goed uitzien)

full

full
 
Laatst bewerkt:
tja...nieuw zijn ze schreeuwend duur...867,12?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen echte vraagprijs (maar ja ik kan altijd proberen om er zo veel mogelijk vooor te vangen ;) )doe me ander maar een bod dan via de PM
 
Laatst bewerkt:
de pirelli dragon supercorsa's zijn verkocht aan cest moi
stonden beide wel even op elkaar te wachten op de parkeerplaats(notabene zowat tegenover elkaar) :X

excuses nog hiervoor Nico :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan