Nieuwe Pirelli slicks TK

Fast Forward

MF veteraan
26 mei 2002
6.590
209
Den-Haag
Pirelli Diablo Superbike slick

Achterband 190/55 €150,- per stuk:
1st sc1 (2008 )lekker zacht en goed voor race of kwalificatie

Voorbanden 120/70:

1st sc1 (50/07) €110,- beter geschikt voor temp. onder de 17 graden. Band blijft dan beter op temp. en heeft daardoor meer grip en gaat minder snel kapot. Even stabiel met remmen als de sc2. Heb ik zelf getest en geen verschil ondervonden.

1st sc1 (23/07)€110,-


Alle banden liggen altijd droog, donker en vlak opgeslagen dus een bandje uit 2007 is echt GEEN probleem.

Tevens een nieuwe Michelin regen voorband TK. 120/60. Door het soepele karkas en de lage band geeft de band mij erg veel vertrouwen. Stuurt niet zo nerveus als de Pirelli in de regen en wordt daarom door veel teams gebruikt in het ONK. €110,- Band is uit 2008

Verder nog 4 st. nette Pirelli slicks voorbanden TK 120/70. Allen uit 2008 of laatste weken 2007. Hooguit 2 sessies gebruikt. Banden zijn nog perfect rond, geen happen en dus nog 90% €40,- per stuk. Zowel sc2 als sc1 heb ik nog.
0614437410
 
Laatst bewerkt:
Ha die Ferry,

Doe mij die 90% voorband maar. :W

Peter
Hoi Peter!

Zal ik meenemen voor je als ik je weer zie. Voor een trouwe grote sponsor als u wil ik er uiteraard GEEN geld voor vangen. Kan die mooi onder de extra set wielen voor de SP? 8-)
 
Hoi Peter!

Zal ik meenemen voor je als ik je weer zie. Voor een trouwe grote sponsor als u wil ik er uiteraard GEEN geld voor vangen. Kan die mooi onder de extra set wielen voor de SP? 8-)

Was dat nou, voor echte spullen moet je echt geld vragen. ;)

Tuurlijk, onder de extra set van de SP2. Nou nog een regenbandje voor achter.
 
Was dat nou, voor echte spullen moet je echt geld vragen. ;)

Tuurlijk, onder de extra set van de SP2. Nou nog een regenbandje voor achter.
Hmmm ik moet volgens mij ook nog een achterband van Michelin hebben. Maar die zal die gekke drent Leander wel met de brommert hebben meegenomen.
 
Prijzen verlaagd naar:
1st Achterband 190/55 SC1 uit 2008 €130,- per stuk.

Voorbanden 120/70
1st sc1 (50/07) €80,-
1st sc1 (23/07) €80,-

Michelin regenband 120/60 uit 2008
€80,-

excl. kosten opsturen.

Ook nog wat gebruikte bandjes liggen.
 
Laatst bewerkt:
heb jij wel eens gereden met een SC SC0 compound Ferry?

Of ken jij dat type band?
Ik heb daar 1 keer mee gereden! Die is ook TK :) Kopuhhhhh?? 6 Rondes gebruikt en ziet er nog goed uit.
Ik wilde er met de RotC een snelle tijd mee neerzetten (Stuart had deze over vandaar) maar was niet echt gelukt doordat Braaky gevallen was in de Strubben.

Mega veel grip die band :}

Sommige in het ONK gebruiken hem als Qualifyer maar hier zijn de meningen over verdeeld omdat het geen echte Qualifyer is maar gewoon een zacht bandje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan