Nieuwe poging: Hornetmeeting

ik neem mijn camera wel mee! heb zo een klein geval, past precies in mijn motorjas.

tot straks.
 
eigenlijk is het allemaal veel te vroeg voor dat gedoe :Z
( misschien had ik niet moeten gaan stappen B| )

tot zo !!
 
nou dat was leuk in ieder geval.. leuke ideen opgedaan en een mooi stukkie gereden. hier mijn fotos.

full
 
full



en de laatste, er zijn er nog wel wat maar die waren meer voor mezelf om ideen op te doen...

:}
 
Zo, net thuis. Sauna is niets vergeleken bij motorpak en dit temperatuurtje.
Maar iedereen, thanx voor de opkomst. Idd 7 Hornets bijelkaar gekregen dit motorseizoen :} . Volgend jaar nog meer? Moet te overtreffen zijn. Misschien met de Belgische Hornets?

Was erg gezellig 8-) en weer lekker gereden :] . Ben benieuwd naar de piccies.

Opkomst deze keer: fitrefo, horney, cbr06, varkie, xxxl, KennieDeej en moi :+ .
 
valt toch wel mee? ligt dat niet aan de instellingen van je monitor? ik heb hier prima beeld hoor.
 
fitrefo en xxxl: de foto's zijn werkelijk :} xxxl hierbij ben je benoemd tot hoffotograaf van de Hornets :+
Wel apart die breedbeeldfoto's.
 
@horney en HornEd: is het jullie opgevallen dat we op de terugweg een stukje van het trajectcontrole proefsysteem hebben meegepakt? tussen breukelen en maarssen op de A2. volgens mij reden we iets harder dan de toegestane snelheid. :X
 
@horney en HornEd: is het jullie opgevallen dat we op de terugweg een stukje van het trajectcontrole proefsysteem hebben meegepakt? tussen breukelen en maarssen op de A2. volgens mij reden we iets harder dan de toegestane snelheid. :X
Is nog een proefopstelling. No worries de 'bekeuring' is dan ook een 'proefbekeuring'. Oftewel geen bekeuring...........tenzij er eentje in de berm zat te flitsen. B|
 
uuhm, weet je dat zeker? las dit namelijk... en dat was een week geleden aan de datum te zien. gelukkig staat er wel bij dat het de A4 en de A12 betreft maar toch...vertrouw Spee voor geen meter.
maar goed, we zien wel of we post krijgen..

Trajectcontrole A4 en A12 in werking

Uitgegeven: 31 augustus 2004 15:31
Laatst gewijzigd: 1 september 2004 16:25

AMSTERDAM - Op de A4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep en opde A12 tussen De Meern en Woerden zullen deze week nieuwetrajectcontrolesystemen in gebruik worden genomen. Op beidetrajecten vinden relatief veel ongevallen plaats, veelal als gevolgvan te hard rijden.

nu.nl/news.jsp?n=390564&c=10
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/73460?highlight=trajectcontrole[url]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan